21 Ağustos 2013 Çarşamba

Garnier Saf&Temiz 3'ü 1 Arada

Merhabalar
Tatilimi yaptım geldim sonunda.
Yazılarımı hazırlamak için çabalıyorum ama bir yandan da ehliyet sınavına hazırlanmakla uğraşıyorum.
Başım dertte anlayacağınız :-P

Garnier'ın bu ürününü çoğu yerde okumuşsunuzdur ama bir de benden okuyun istedim.

Ürün sıkılabilir bir ambalajda 150 ml lik gramajla satılıyor.
Ben bunu uzun süre önce almıştım ve temmuz ayında ancak düzenli kullanabildim.
Ürünün vaatleri aşağıdaki gibidir:

Ben bu ürünü sabah akşam olmak üzere bir ay her gün kullandım.
Ama kullanmaz olaydım.
Neden derseniz benim cildime ağır geldi ne yazık ki.
Ürünü kullanırken çok güzel bir ferahlama hissine kavuşuyorsunuz.
Cildinizin arındığını anlıyorsunuz.
Yağlanmaya ilk başta engel de oldu, sivilce çıkmasını da engelledi.

Ancak 2 haftadan sonra bendeki yağlanmayı artırdı.
Ve fazladan sivilce ve yağ bezesi çıkmasına neden oldu.
Bunun üzerine gittiğin bir mağazada görevliye böyle böyle kullandım diye anlattığımda bayan bana sizin cildiniz için ağır bir ürün bu. Sizinki kuruya yakın karma bir cilt. ancak haftada 2 defa kullanabilirsiniz dedi.
Tabi bende kullanma sıklığımı buna göre azalttım.
Buna rağmen sivilce ve bezeler hala benimle.
Bakalım umarım geçerler.

Anlayacağınız tam olarak yağlı bir cildiniz yoksa her gün kullanmayın benim gibi pişman olursunuz.
Sadece maske olarak 2 kez yetiyormuş.
Kuru cildiniz varsa da gitmeyebilir, boşuna hassasiyet yaratmayın derim.
Yanlış kullanım başa bela aman dikkat diyorum.

8 yorum:

  1. ben haftada 1 kere maske 1 kere peeling yapmama rağmen bende sivilce yapmıştı bu ürün ama ben direk kullanmayı bıraktım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bazı ciltlere gerçekten yaramıyor bu ürün anlaşılan...

      Sil
  2. T bölgem yağlı ve birçok kişinin memnun kaldığını duydum. Sanırım sana yaramadı sanırım. :)

    http://dreamglamour.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de çoğu kişinin memnun kaldığını duymuştum ama işte bana gitmedi ne yazık ki.

      Sil
  3. Aa böyle bir etki vermesine üzüldüm doğrusu.
    Benim cildim karma-yağlıya dönük.Bu nedenle ben çok seviyorum,çok ferahlatıyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok ferahlatan bir ürün evet. Benim cildim kuruya dönük karma olunca sıkıntı oldu :)

      Sil
  4. Postunuzu severek okudum. Sitenizi takipteyim. Destek için sizide kendi bloguma beklerim :) http://nurundelidolublogu.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevindim beğenmenize :) Ben de takipteyim sizi.

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...