9 Ağustos 2013 Cuma

Okudum Bitti #26 Tatlı Bela


Staj için İstanbul'a gittiğimde çektiğim 2 saatlik yolda bir sürü kitap bitirdim.
Onlardan en iyisi ise Tatlı Bela oldu. Hatta bir kaç gün Travis diye ortalıkta dolaştım.

Kitap Adı : Tatlı Bela 
Yazar : Jamie McGuire
Yayınevi : Yabancı
Baskı : 2013

Travis, Travis, Travis gel bana tatlım benim...
Bırak sen o Abby'i valla ben sana daha iyi bakarım, daha çok severim.
Abby sende Travis'e iyi davran döverim haa.
Travis'in dövüş tekniklerini senin üzerinde denerim.


Abby ailesinden, geçmişinden kaçmış gelmiş üniversiteye.
Mülayim, hanımefendi, saf köylü kızı takılıyor ama içinden ateş parçası çıkıyor.
Tabi bu ateş parçasını ortaya çıkaran kim Travis.
Dövüşçü, para kazanmak için adam döven belalı ve seksi tipin teki.
Abby'i görüyor ve tutuluyor. Ama Abby Travis'in çapkın namından zarar görmemek adına arkadaş olmayı tercih ediyor. 
Yemişim senin arkadaşlığını. Gül gibi çocuğa ne işkenceler ettin he mi.
Sen adamın yatağına gir ama arkadaşça yat yanında.
Kızım sen manyak mısın hiç mi kafan basmıyor. 
Adam senin cazibene nasıl dayansın...
Daha sayarım da tutmalıyım kendimi.


Niye böyle Abby'i yerin dibine soktun derseniz Travis'i anlıyorum ben.
Travis gibi delice aşık olmanın anlamını biliyorum.
Kıskanmanın, sevmenin, zamanında arkadaşça takılmanın.
Ah ah benim hikayemden de kitap olur valla.
Öyle acı çektirilir mi yaa cehennemde yanacaksın Aaaabbbbbyyyyy.

Sonunda bak nasıl tıpış tıpış geldin ama Travis'e. Geçen zamana yazık yazık.
Travis favorim, kardeşleri ise ayrı bir olay.
Hepsi muhteşem kaç kardeş, sizi doğuran ananın ellerinden öperim yani.

Gece gece Travis aşkı başıma vurdu.
Alın okuyun çok eğleneceksiniz. 
Yani otobüste okuyup kıkırdamalarıma milletin deli mi bu kız diye bakmasından biliyorum.
Ama Travis'i paylaşmam ona göre :-D

Yakında Travis'in ağzından bu aşkı okumaya da hazır olun.
Sabırsızlıkla bekliyorum.


1 yorum:

  1. kapağından ötürü çok almak istediğim bir kitaptı.Merak ediyordum bende nasıl diye :D şimdi almam lazım kesin bu yorumdan sonra :D

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...