23 Ağustos 2013 Cuma

Okudum Bitti #27 Seni Sevmek İstemedim



Kitap Adı : Seni Sevmek İstemedim
Yazar : Fatih Murat Arsal
Yayınevi : Ephesus
Baskı : 2013

Yeşil gözlü Doğan'ım...
Pınar'ı boşver gel ben seninle evlenirim.

Evet yine bir erkek karaktere aşık olmak suretiyle kitap yorumumuza başlıyoruz.
Fatih hocanın tüm kitaplarındaki erkekler hayallerimizdeki erkek standartlarını aşırı seviyelere çekmeye devam ediyor.

Bu kez başrolü Doğan kapmış.
Yeşil gözlü, tehlikeli, yakışıklı bir dev. Parasını pulunu saymıyorum bak :)
İntikam amaçlı gittiği evde Pınar ile karşılaşıyor ve ŞAK kıza aşık oluyor.
Ama kızımız nişanlı, huysuz bir ergen :-P
Tamam tamam daha az taraflı olacağım.
Güzel, çekici ve zeki de olabilir tabi.
Doğan'ın karşısına bikini ile çıkması da ayrı bir avantajı.
Neyse neyse.

Doğan Pınar'ı elde etmek için kendisine borcu olan abisine bir anlaşma sunuyor. Borçlara karşılık Pınar. Abisi öyle ya da böyle ikna olunca da kızı kaçırıyor. Kaçırılmak Pınar hanımın hiç hoşuna gitmiyor ve Doğan'dan nefret ediyor, kötü davranıyor ama yatağına da giriyor.
Pınar dövecem seni kızım. Nefretinde boğul olur mu?
Sonraları ise Fatih hocanın bilinen senaryolarından. 

Ya niye bizim standartlarımızı yükseltiyorsun Fatih hocam yaa...
Şu erkek karakterler azıcık kusurlu olsun.
Seninkilerin hepsi bana göre mükemmel.

Alınıp okunması gereken bir kitap daha işte.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...