31 Ağustos 2013 Cumartesi

The Foot Factory Nane Aromalı Ayak Scrub'ı


Yeni bir günden herkese kocaman merhabalar...
Bugün size bitirme projemde de olan bir ürünü anlatacağım.
Foot Factory'nin bu ayak scrubından Gratis'ten indirim zamanında 2 tane almıştım.


Ürün göründüğü gibi ayak şekli verilmiş bir ambalajda satılıyor.
Ambalajın tasarımı her ne kadar göze hitap etse de kullanışlılık bakımından sınıfta kalıyor.
Ürünü çıkarmak için sıkmak istediğinizde sertliği nedeniyle zorlanabiliyorsunuz.
Parmak kısımlarında da ulaşamayacağınız bir miktar ürün kalıyor.


Ürünün üzerindeki bilgi yazısı görüldüğü gibi.
İçindeki sert ceviz parçacıkları ürünün içinde kısmen az kalmış bana göre.
Biraz daha fazla olsa sanki daha iyi olacakmış.
Ben bu tarz ürünlerde bol taneciği tercih ediyorum çünkü.

Ürünün artısına eksisine gelirsek;
Ayaklarımı yumuşatıyor.
Az da olsa soyma işlemini gerçekleştiriyor.
Hafif ve güzel bir kokuya sahip.
Jeli ayağa sürülürken hemen dağılıp gidiyor, bu da yeterince nüfuz etmesini engelliyor.
Ayrıca bereketli bir ürün denemez bu yüzden.

Elimdeki 2 kutu da bitsin tekrar almayı düşünmüyorum.
Daha iyisi var çünkü.


4 yorum:

  1. Cansu'cum bende pek bir şey anlayamadan bitirdim gitti. Çok işlevsel bir ürün değil bence.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İşlevsel değil evet. Şimdi bitirme projem ile bitirmeye çalışıyorum.

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...