5 Eylül 2013 Perşembe

Bakın Burada Neler Varmış :-)


Başlık biraz ilgi çekici oldu biliyorum.
Bugün size Facebook'da bir sayfada paylaştığım kuzucuklarımı, kıymetli hazinemi göstermek istiyorum.
Bunlar Adana'da olanlar.
Bunların yanına 20 tane kadar da İstanbul'da olanları ekleyebiliriz.


Bu kadar kitabın atası Harry Potter ve Ateş Kadehi'dir.
İlk ciddi anlamda kitap okumama 4.sınıfta bu kitap ile başlamıştım.
Serinin ortasından daldım tabir-i caizse.
Ve ilginçtir ki Harry Potter kitaplarını daha önce ilk gördüğümde "Ne saçma şeyleri okuyorlar.Bunlar da okunur mu?" demiştim. Demek ki büyük konuşmamak lazımmış :-)
Harry Potter ile başlayan macera başka türler, başka kitaplar ile devam etti ve sonunda kitap tutkunu olduk çıktık.
Ama bu hale gelene dek annemlerden gizli gece yatakta el feneri ile mi istersiniz, otobüslerde ayakta mı istersiniz, yoksa derste sıra altında mı istersiniz ne badireler atlattım.


Bazı kitaplarımı okurken inanılmaz etkilendiğim zamanlar oldu. 
Mesela Bir Saniye Sonra kitabı gibi.
Kitap kısaca bir saldırı sonrası insanların hayatta kalma savaşını anlatıyordu. Kitaptaki kahramanın kızı diabetliydi ve ilaçlara ulaşamadıkları için ölüyordu.
Bu kitabı okuduğum geçen yaz doktorlar bana da prediabet teşhisi koydular.
Allah'ın hikmeti. Ablam da Tip-1 diabet hastası.
Böyle okuyup da gerçek hayatımda görebildiğim şeylerin olduğu kitaplarım çok yani.


Bunların yanında ben ciddi bir bilim kitapları okuyucusuyum.
Bilim-kurgu değil bildiğimiz halis mulis bilim.
Sonunda mühendis olmamızda katkısı var sanırım.
Kuantum fiziği, biyoloji, sismoloji, meteoroloji, gökbilim ve kozmoloji ne arasanız var aralarında.

Kitaplarım benim kuzucuklarım olduğu için onları başkalarına emanet etmekten hiç hoşlanmıyorum.
Benim kapağı kırılmasın, sayfası atmasın diye gözüm gibi baktığım kitaplarıma alanlar pek iyi davranmadılar.
Dilim yandı bu konuda.
O yüzden bu konuda biraz  cimriyim ne yazık ki.

İstanbul kitap fuarında aralarına eklenecek bir dolu kitap var daha.
Liste yavaş yavaş kabarıyor.
Bir aksilik olmazsa fuardan alacağım kitapları da sizinle paylaşırım.

Kıymetlilerimi siz nasıl buldunuz peki?


22 yorum:

  1. kitap konusunda bende cimriyimdir :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bazen cimri olmak gerekiyor :) Yoksa kitapların vay haline.

      Sil
  2. Şahane diyorum sadece.Şoka girdim sanırım.Cidden bir servetin var odanda :) hepsi muhteşem

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Onca zaman içinde kaç para harcamışımdır kim bilir :) Ama şimdiki değerleri benim için tarif edilemez.

      Sil
  3. Mükemmelll bir koleksiyon. En değerli hazine bence bu. Darısı başıma inşallah. Ama bende azıcık kitaplarımı birilerine ödünç vermekten hiç hoşlanmam nedense :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah sende bundan daha güzellerine sahip olursun :) Kitaplarımızı çok sevdiğimiz için vermeye kıyamıyoruz.

      Sil
    2. Canım birde eğer mümkünse, mutlaka okumalısınız dediğin kitaplarla ilgili bir post istiyorum :)))

      Sil
    3. Bu isteği en kısa sürede yerine getirmeye çalışacağım canım :)

      Sil
  4. Yalnız cidden fotoğrafları gördükçe aşırı özendim, hele şu seri halindeki kitapların tüm kitapları var ya, özellikle o konuda. Benim de hep büyük bir kitaplık oluşturma hayalim var kendi evime çıktığımda falan. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben evde her biri farklı yerde saklıyorum. Büyük bir kitaplığım yok ama olacak inşallah :) Serilerin daha alınacak kitapları var. Hevesimi fuara saklıyorum.

      Sil
  5. ohh masallah dıyorum canım hızın kesılmesın ıns :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) İnşallah hep daha da büyüyerek devam edecek.

      Sil
  6. Ben ciddi kitap okumaya 6. sınıfta başlamıştım. 5. Sınıfa kadar kitapların ilk 3-4 son 3-4 sayfasını okuyarak geçtiğimi hatırlarım :D
    Ben de kitaplarımı başkalarına veresim gelmiyor, sayfayı kırıştırıyor sonra sayfalar dağılıyor. Herkes kendi kitabını alsın istediği gibi okusun :)
    Dan Brown'ın kitaplarından Cehennem yok galiba :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cehennem'i aldım ama İstanbul'da kendisi. İStanbul'a döndüğümde okumaya başlayacağım :)

      Sil
  7. kitapların muhteşem görünüyor :)
    maşallah sanada kıymetlilerinede :)
    kitapların kitaplıkların eve ayrı bir sıcaklık verdiğini düşünüyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kitaplıklar ah ah :) O konu benim içimde bir ukte. Düzenli hepsini bir yere koyabilecek kadar büyük bir kitaplığım yok ne yazık ki. Hepsi ayrı ayrı yerlerde ama olsun. Yine de harika duruyorlar :)

      Sil
  8. ne güzelleer :))
    benimkiler de böyle.. kitaplığa sığmayacaklar yakında. yerimiz olsa kocaman bir odayı böyle kitap odası yapmak isterdim ama nerdeee :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) Bence de evin bir odası ya da böyle büyük bir salonda duvardan duvara kitaplık olacak ki doya doya ilginebilesin onlarla.

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...