8 Eylül 2013 Pazar

Bir Mim Daha...


Evet bu mimi bir çok blogda görmüşsünüzdür.
İsmen minlenmedim ama yapmayanları mimliyorum tarzı bir şeyden ben kendimi mimledim :)
Bu günlerde biraz moralsiz biraz halsiz biraz da depresifim bana acıyın :-P
Şaka şaka kötüyüm ama acımayın geçer elbet.
Gelelim mime.

Hayatınızda hiç mucize olarak nitelendirebileceğiniz bir olay yaşadınız mı?Hayatımın bazı dönemlerinde bir çok mucize yaşamışlığım vardır. 
Allah'ın hikmeti kul sıkışınca Hızır(a.s.) yetişiyor.

Almayı düşünüp de alamadığınız ne var?
İlk aklıma gelen The Balm'ın allıkları :) Ama asıl istediğim ne var derseniz kocaman bir kitaplık.

Kıyafet konusunda takıntılarınız var mı?
Evet mesela tayt giymiyorum. Etek, elbise ise nadiren. Daha o konularda kendime güvenimin gelemedi.
Onun dışında cart turuncu ve sarıyı giymemek için elimden geleni yaparım.

Nefret ettiğiniz huylar ve insanlar?
İşlerini sürüncemede bırakıp insanı dert küpü haline getiren insanlardan hiç hoşlanmam. Şu an aklıma gelen bu var.

Sizi en net tanımlayan kelime nedir?
Sanırım öyle bir kelime literatürümüzde mevcut değil.
Hayata yeniden gelme şansınız olsaydı hangi ülkede doğardınız?
Seçme şansım varsa Japonya alayım.
Tek başına bir insan  keyiflenmek için ne yapabilir?
Güzel ve sürükleyici bir kitap okuyabilir. Komedi unsurları yüksek bir film ya da dizi izleyebilir.
Ayrıca sevdiği bir yerde hareketli bir müzikle yürüyüş yapabilir.

Nikah masasında evleneceğiniz kişiden "hayır" cevabını alsanız ne yaparsınız?
Önce küçük çaplı bir şok geçirirdim ardından da elime aldığım gibi topukluyu eşek sudan gelene dek hıncımı çıkarırdım. 

İnsan kaderini mi yaşar, kaderini mi yazar?
Her ikisi de.

Aklına gelen ilk İngilizce kelime?
Fear. Nedenini bilmiyorum ama.

İnternette sahip olduğunuz ilk nickname?7. sınıfta yani 9 sene öncesi aklıma gelmiyor ne yazık ki.

2 yorum:

  1. Yeni keşfettim blogunuzu, takipteyim :) Bana da beklerim.

    http://nebihanakca.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hemen takibe aldım :) Blogundakiler harika.

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...