14 Eylül 2013 Cumartesi

Bitirme Projesi'nde Son Durum ve Bitirdiklerim #4


Merhabalar...
Bugün size uzun bir yazı hazırladım.
Bitirme Projemde biten ürünlerimi göstereceğim. 
Bitemeyenlerden ise son durum havadislerini vereceğim.

Önce bitenler :)

1.Oriflame Essentials Losyon : Yüz ve vücut için kullanarak bitirdim. Cilt tonumu açmasını beklemiyordum ama düzenli kullanınca gerçekten işe yaradı. Hem cilt tonum açıldı hem de daha aydınlık bir görüntüye ulaştı. Ben çok memnun kaldım tekrar alacağım bir ürün oldu.

2.Oriflame Discover Hawai Duş Jeli : İlk başta kokusunu seviyordum, canlandırıcı bir kokuya sahip. Zamanla sıkılmıştım ama kullanıldı ve bitti. Tekrar almayacağım.

3.Oriflame Tonik : Kullanıldı ve bitti. Gözeneklerde işime yaramadı. Tekrar almayacağım.

4.Nivea Aqua Sensation Yüz Yıkama Jeli : Severek kullandım, çok da hoşuma gitti. İlk şişe için güzel resim çekemedim diye yazısını yazamadım. İkinci şişede çekip detaylı bir yazı yazacağım. En sevdiklerimden olmayı başardı.

5.Gratisten aldığım Ayak Scrubı : Benim için yetersiz gelen bir ürün oldu ama sonuna dek kullanıldı ve bitti. İkinci şişeden sonra tekrar almayacağım.

6.Vaseline Nemlendirici : Sıcakta kullanması zor oldu ama severek kullanıldı ve bitti. Belki daha sonra tekrar alabilirim.

7.Avon Saç Serumu : Sonunda azimle bitti. Saçlarımı yumuşatmasını sevdim ama. Tekrar alır mıyım sanmıyorum. Başka ürünleri deneyeceğim.

8.Nivea Arındırıcı Temizleme Maskesi : Ben bu maskeyi çooook sevdim. Yüzümü yumuşacık yaptı. Verdiği his çok güzeldi. İndirimde bulursam yine almayı düşünüyorum anlayacağınız.

9.Oriflame Optimals gündüz ve gece kremleri testerları : Eski seriye göre kıvamları seyreltilmiş ama daha hızlı emiliyorlardı. Onun dışında tester oldukları için fazla bir etkisini görmedim.


10.Nivea Black&White Deodorant : Bu halini daha çok sevdim. Stick halinden daha güzel etki ediyor. Kokusu da güzeldi. İleride elimdekiler bitince alırım.

11. Oriflame Perfect Body Anti- selülit Scrubı : Bir etkisini göremedim. Bitsin diye sadece selülit yerlerine değil her tarafa uyguladım. Tek güzel yanı tenimi yumuşatması oldu. Almam bir daha.

12.Garnier 3'ü 1arada : Yüzüme yaramayan bu ürünü sonunda bitirdim. Bir daha alınmayacak.

13.Isana Hair Saç Maskesi : Bol bol kullanarak bitirdim. Tekrar almayacağım.

14.Loreal Makyaj Temizleyici :Sonunda bitti. Tekrar almayı düşünmüyorum. Benim için yetersiz bir üründü.

15.Listerine Ağız Bakım Suyu : Çok beğendiğim bir ürün oldu. Gece kullandığımda sabahki acımsı tat kalmıyordu. Tek eksisi çok yakması. Ama yine de tekrar alabilirim. Yakmasına alışabilirim hem.

16.Maybelline The Colossal Maskara : Hayatımın aşkı oldu. Kıyamadım bitirmeye ama bitti. Ben ilk başta değerini bilememişim valla. Elimdeki tüm maskaralar bitince tekrar alırım yani.


Şimdi geldik ölçümünü yapıp işaretleyebildiklerimin son durumuna.


1.Down Under Natural's Argan Yağlı Saç Kremi : Proje başlangıç yerine göre yarıladım. Tam gaz kullanmaya devam.

2.Nivea Makyaj Temizleyici : İşaretlediğim yerden sonra kalanın yarısından fazlasını kullandım. 

3.Oriflame Maske : Kalanın yarısını da bitirdim. Aynen devam.

4.Oriflame Anti- Persprant Ayak Kremi : Bununda kalanın yarısı gitti. Proje sonuna dek bitecektir.

5. Grace Roll-on Prafüm : Ne kadar kullansam da az bir kısmı gitti ya. Ne parfümmüş.


Avon ruj testerlarından elimde kalan bu dördü oldu. Gerisini ablam ve kuzenime verdim. Bu dördü ise bitmeye yaklaştılar iyice.
Avon Little Black Dress parfümü de ablama verdim. O benden daha çok sevdi hem.
Nivea el kremi, Oriflame ayak spreyi ve makyaj malzemeleri kullanılmaya devam ediyor.
Avon selülit kremini şimdilik kullanmıyorum, ne yapacağıma da karar veremedim. Elim gitmiyor çünkü.


Bunlar da projem hariç bitenlerim.
Benri pamuk pedleri hariç hepsini çok sevdim. Ama Benri'yi bir daha almayı düşünmüyorum. Bana çok ince geliyor.

Projeme yeni ürünler de eklemekteyim ama onun yazısını İstanbul'a gidince hepsini bir araya getirdikten sonra yayınlayacağım.

16 ürün bitti. Bir parfüm ve rujların büyük kısmı elden çıkarıldı.
Sanırım gayet iyi gidiyorum.
Siz ne dersiniz ?



5 yorum:

  1. O kadar iyi gidiyorsun ki anlatamam :)Darısı başımıza :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) Desteğin çok keyif ve azim veriyor.

      Sil
    2. Ben teşekkür ederim. Sizin desteğiniz de bana azim veriyor bu diyette :)

      Sil
  2. darısı başımıza canım. benim protect pan daki ürünler arimiyor bit türlü:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah seninkilerde bir an önce biterler. Azmini kaybetme.

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...