23 Eylül 2013 Pazartesi

Golden Rose City Style Maskara


Merhabalar...
Nasılsınız umarım iyisinizdir.
Ben git gide daha iyi oluyorum.

Bugün size Golden Rose'un City Style maskarasını anlatacağım.
Bu maskarayı ilk aldığımda nefret etmiştim.
Fırçası sürerken sık sık gözümün içine batıyordu.
Ama zamanla kendisi ile anlaşmanın yollarını öğrendik :)

Şimdi maskaramız resimdeki gibi pembe tonlu bir ambalajda sunuluyor.
Maskaranın ilk açtığımda bile yoğun bir kıvamı vardı.
Bu normalde elinin ayarı olan kişiler için bulaşma riskini azaltıyor.
Ama benim gibi her ne kadar maskara süremeye bayılan ama hala sürerken göz kapaklarına bulaştıran biri için azıcık sıkıntı :)

,


Fırçasını iki farklı açıdan çektim.
Üsttekinde uzun tarafa, alttakinde kısa tarafa odaklandım.
Sürerken önce uzun tarafı sürüyorsunuz ki uzatıyor.
Sonra kısa tarafı sürüyorsunuz, bu da dolgunlaştırıyor.

Şimdi gözümdeki duruşlarına bakalım.
İlk resim benim körpe kirpiklerim.

İkinci resim 1 kat uygulanmış hali.

Üçüncü resim 2 kat uygulanmış hali.

Ve son olarak 3 kat uygulanmış hali.
Son iki resim biraz alttan çekilmiş hali ama etkisini gayet güzel gösteriyor.

Ben 3 katlı halini kullanıyorum daha çok.
Maskara kurumaya başladıkça daha güzel bir etki vermeye başladı bende.
Şu an tam kıvamında.
Maskaranın fiyat - performans açısından çok iyi olduğunu söyleyebilirim.
Eksi yönleri ise hızlı kuruması, göz altlarıma dökülme ve siyah akmalar yapması.
Yine de denenmeye değer bir maskara.

4 yorum:

  1. Bende almıstım bu maskaradan ilk cıktıgında ama gercekten cok cabuk kurudu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu serinin sıkıntısı çabuk kuruması anlaşılan :)

      Sil
  2. Golden Rose maskara almayı hiç düşünmüyordum ama gözündeki etkisini görünce almam lazım dedim. O kadar güzel yapmış ki kirpiklerini :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah seninde işini istediğin gibi görür :) Sonuçta birazda kısmet meselesi maskara.

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...