29 Eylül 2013 Pazar

Nivea Aqua Sensation Yüz Yıkama Jeli


Eylül ayının son pazar gününden herkese merhaba :)
Bugün size sonunda yazısını hazırlayabildiğim ve ikinci şişesini kullandığım Nivea Aqua Sensation yüz yıkama jelinden bahsedeceğim.
Sanırım anneler günü indirimindendi 2 tane almıştım.
Azıcık açgözlülük etmişim alırken.


Ürünü bir çok yerde okumuş olabilirsiniz.
Seveni de sevmeyeni de çoktur doğrudur.
Ben memnun kalan kesim içerisindeyim.
200 ml lik bu ürünü güzel bir indirimle almıştım.
Şişesini özellikle sevdiğimi söylemek istiyorum.
Çünkü sıkmak istediğimde taş gibi durmuyor sıkılıyor :)
Sanırım kol kası yapmak istemiyorum.


Arka yazısında temizlediği, arındırdığı yazıyor.
Bence yumuşak bir cilt sağladığını da eklemeliler.
Ben kullanırken ferahlıktan ziyade yumuşaklık hissediyorum ve bu çok hoşuma gidiyor.


İçindeki bu ufacık kürecikler yüzümü yıkarken patlıyor ama ne işe yaradıklarını çözemedim.
Çok hoşuma giden bir kokusu var.
Tek sıkıntısı ben elimle köpürtemiyorum, bu yüzden cleanped üzerine dökerek uyguluyorum.
Böylece güzelce köpürmüş oluyor, bende mutlu oluyorum :)
Durulanırken de çok sıkıntı yaşamıyorum.
Sanırım cleanped ile uygulamanın avantajı.
Ben üründen memnunum.
Nivea'yı set halinde kullandığım için daha çok işe yarıyor da olabilir.

Bunun yanında farklı ürünleri de denediğim için daha iyisini ya da uygun fiyatlısını bulmazsam tekrar alabilirim.

Güzel bir pazar günü dilerim hepinize :)

4 yorum:

  1. bu ürünü çok görüyorum denemeyi isterim çok güzel yorumlamışsınız :) bu arada blogumda bi çekiliş var senide beklerim canım gelirsen çok sevinirim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene sevindim :) Hemen geliyorum bloguna.

      Sil
  2. Her ürün cleanped üzerinde köpüremiyor maalesef. Ben Deborah'ın yüz temizleme jelini kullanmıştım, ne elimle ne cleanpedle köpürtebildim. Bitirene kadar sinir etti beni. Merak ettim ürünü bende alırım diğerlerinden fırsat gelirse.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Maalesef bazı ürünlerde böyle sıkıntılar oluyor. Ben kullandığım ürünlerin köpürmesinden yanayım. Köpürünce kullanması zevkli oluyor. Alınca memnun kalırsın umarım :) Herkesin cildi farklı olduğu için memnuniyette değişiyor.

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...