25 Eylül 2013 Çarşamba

Nivea Hızlı Emilen El Kremi


Yeni bir günde herkese merhaba :)
Elimdeki ürünleri yazısını yazacak hale getirdiğim ve fotoğraflarını çektiğim için düzenli yazı girmeye başlıyorum yine.
Ama durduk yere yeni ürün almak istemediğimden tanıtılacaklar bittiğinde Allah Kerim.

Bugün Bitirme Projemde olan ve düzenli kullanmaya çalıştığım Nivea'nın el kremini anlatacağım.
Aslında öyle aman sürekli krem süreyim insanı değilim.
Aklıma gelirse sürüyorum işte :)

Nivea'nın bu el kremini taaa Anneler Günü indiriminde almıştım. 
O zamandan beri kullanıyorum.
Her gece yatmadan önce sürüyorum, gündüz de çok kuru hissedersem.
Hızlı emilen şeklindeki bu el kremi çok olmasa da yeterince hızlı emiliyor.
Ellerimi yumuşatma konusunda da gayet iyi.


Arka yazısı, içindekileri böyle olan kremin bahsedilen Hydra IQ olayına tam anlamıyla vakıf olamadım.
Sanırım düzenli kullanımdan kasıtları her gece yatarken sürmemden daha fazlası.
Çünkü o uzun süreli mekanik denilecek yumuşak etkiyi göremedim.
Sürdüm yumuşadı, sabah oldu dışarı çıkarken sürmedim aynı kuruluk devam.
Bitmesine az kaldı diyebilirim.
İnşallah Kasım gelmeden bitecek :)
Düzenli krem kullanma alışkanlığınız varsa işinizi görebilir.
Ama ben tekrar almayacağım.

2 yorum:

  1. Selam canım, şu bitirme projeleri çok işe yaradı valla :) Bir kutu ürün bitirdim bile ikinci tura başlayacağım yakında :) Böyle kuytuda köşede kalmış sürünen kremler bir daha alınmamak üzere başarıyla bitirilir tebrikler! :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle çok işe yarıyor projeler canım :) Bittikçe iyi hissediyor insan. Sen ne güzel yenilerini de eklemişsin ben daha fırsatını bulup onun yazısını yazamadım. Ama büyük bir gayret ile hepsini bitirecegiz :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...