27 Eylül 2013 Cuma

NYC Allık


Merhabalar...
Bugünkü konuğumuz bir allık, NYC allık.
İlk defa bir allığım oldu benim.
Ve karşınızda bol fotoğraflı bir allık vakası var :)

Watsons'a gittiğim bir gün allıklara bakarken görevli bayanın yardımı ile almıştım bu allığı.
Arkasını çekmeyi unutmuşum.
653 Park Avenue Plum şeklinde geçiyor adı ve kodu bu allığın.
Görevli bayan tam sana göre demişti satarken.
Tabi bunun bir "ama"sı var, geleceğiz oralara.

Tonu fotoğrafta görüldüğü gibi, içinden bir de fırçası çıkıyor.
Allığın üzerinde NYC kabartmaları var.

Fırçası böyle ufak bir arkadaş.
Benim allık fırçam yoktu, bununla idare ediyordum.
Ama yeni allık fırçası aldım sonunda kendime.

Şimdi gördüğünüz şey fırçayı allığa sürdüğümde allığın tozutması nedeniyle oluşan topaklanmalar.
Evet o kadar çok tozutup topaklanıyor ki ben şaşırdım doğrusu.

Tenimde duruşları için bir kaç örnekleme yaptım.
Bileğime sürdüğümdeki duruşları bu şekilde.
Tonu bileğimden ayırt etmek biraz fazla zor.
Çünkü bu allık tam ten rengimde çıktı.
Alırken bayan sürünce daha belirgindi, sanırım ben çok çok yoğun sürmediğimden böyle duruyor.



 Yüzümdeki duruşu bir kaç kat sürmeme rağmen görüldüğü gibi.
Görüldüğü gibi mi belli bile olmuyor derseniz o da doğrudur.
Valla allık değil de pudra bu desem o da değil.
Şimdi yine kontrol ettim allık sınıfında geçiyor arkadaş.

Rengini vermemek için çıldıran, tozu toprağa katan, içeriğine baktım (ben takmıyorum çok ama takanlar için) envai çeşit paraben türevi içeren bir allığım var.
Fiyatı uygundu ben alırken.
Sanırım özellikle tek sevdiğim yanı yanaklarımın parlamasını engelliyor olması.
Neyse almışım parlamaya karşı kullanayım hiç olmazsa.

Tabi şimdi aklımda The Balm allıklarından var.
Bir indirime girsinler direk onlara yapışacağım :)

2 yorum:

  1. Çok güzel çıkmamış ama fiyatı çok uygun, normaldir. The Balm allıkları tavsiye ederim :) Özellikle Frat Boy favorim <3

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel çıkmamış ama fiyatı çok uygun, normaldir. The Balm allıkları tavsiye ederim :) Özellikle Frat Boy favorim <3

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...