7 Eylül 2013 Cumartesi

Vaseline Aloe Fresh Nemlendirici

Merhabalar...
Ben iyice tembelleştim bloga yazı girme konusunda.
O yüzden sizden özür diliyorum.
Hayatım tam bir keşmekeş ve ben nasıl düzelteceğimi bilmiyorum ne yazık ki :-(

Neyse dönelim bugünkü yazımızın asıl konusuna.

Vaseline'in Aloe Vera içeren bu nemlendiricisi hakkında neler düşünüyorum onları anlatacağım size.
100 ml'lik bu ufaklığı zamanında indirimin birinden almıştım hem de 2-3 tl gibi bir fiyata(yanlış hatırlamıyorsam).
Kendisi bitirme projeminde bir parçası.

Arkasındaki karınca duası yazılar normalde görünmezken fotoğrafta hiç çıkmamış tabi.
Ama büyütüp görünür hale getirmeye çalıştım.
Yine de kısaca diyorki aloe ve salatalık güneş ve sıcak nedeniyle kuruyan cildin nemini geri kazanmasına yardımcı oluyor.
Ben de Adana'nın sıcağında, deniz, kum, güneş üçlüsünü de kapsayacak şekilde kuruttuğum cildimi nemlendirmek için kullandım.
Losyon kıvamında olduğu için kolay emildi sanki.
Kokusu kendimi koklayıp durmama neden olacak kadar güzeldi.
-di'li geçmiş zaman kullanıyorum çünkü ben yazısını yazana dek bitti garibim.
Nemlendirmesi benim çok hoşuma gitti.
Cildimi yumuşacık yaptı ve bu yumuşaklık uzun sürede etkinliğini korudu doğrusu.

Elimde bir adet daha ama farklı özellikte Vaseline kremi var.
İstanbul'a döner dönmez de ona başlamayı planlıyorum.
Elimdeki kremlerden sonra hala vücut kremi kullanıyor olursam alacağım bir ürün olur.
Kesinlikle de tavsiye edebilirim kendi adıma.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...