1 Ekim 2013 Salı

Bitirme Projesi'nde Son Aya Girdik


Merhabalar :)
Bugün İstanbul'da felaket kasvetli bir hava, benim gitmem gereken bir dersim ve akşam ingilizce kursum var.
Kendime acıyorum gerçekten.
Takvimler 1 Ekim'i gösteriyor artık.
Bu demek oluyor ki sevgili Alice'in başlattığı bitirme projeleri kapsamında son aya girdik.

Şimdi önce dürüst olacağım size ve kendime.
Son iki haftada ciddi anlamda alışveriş manyaklığım geri döndü.
Bakalım 1 maskara, 2 far, 3 göz kalemi ve bakım ürünleri aldım.
Bu da bana parasızlık olarak yansıdı.
Şimdi bir şey alamıyorum yani.

Sözümü bozduğum için hepinizin huzurunda Alice'den özür diliyorum.
Ama hala bitirmek istediğim ürünleri de kullanmaya devam ediyorum.
Sadece yenileri de eklendi bu listeye.

Bu ay bitirmek için kullanacaklarımı göstereyim size.

1. Adidas Duş jeli
2. Oriflame Ayak Spreyi (Eski)
3. Nivea Stress Protection Deodorant
4. Nivea Aqua Sensation Yüz Yıkama Jeli
5. Nivea Pure&Natural Tonik
6. Nivea Aqua Effect Peeling Jeli
7. Gratis Ayak Scrubı
8. Oriflame Ayak Kremi (Eski)
9. Vaseline Vücut Kremi
10. Vaseline Lip Therapy
11. Nivea Makyaj Temizleyici
12. Nivea El Kremi (Eski)
13. Flormar Makyaj Temizleme Mendilleri
14. Göz Kalemleri (Eski)
15. Down Under Natural's Argan Yağlı Saç Kremi (Küçük Şişe- Eski)
16. Oriflame Maskara
17. Golden Rose Maskara
18. Flormar Eyeliner Pen
19. Oriflame Kirpik Serumu

Yanında parantez içinde eski yazanlar en baştan beri kullanmaya devam ettiklerim.
Tüm bitenleri bu ay sonunda proje sonucu olarak  göstereceğim.
1 ayda bu listedeki ürünlerin epey kısmı biter diye umut ediyorum.

Ayrıca okuldaki bir projede Nivea'nın duşta vücut kremini kullanmayı planlıyorum inovatif ürünler açısından.
Eğer başarabilirsek sonuçları sizinle de paylaşırım.

Bugünlük benden bu kadar.
Okul, kurs, projeler derken yazıları aksatmamaya çalışacağım.
Ama olursa da beni affedin.
Kendinize iyi bakın, mutlu bir ay geçirin :)



8 yorum:

  1. Umarım hepsi biter gider kurtulursun canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah canım :) Hepimiz kurtuluruz.

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. Teşekkürler destek için canım :))

      Sil
  3. 5. numaralı Nivea Pure&Natural Tonik ten memnun musun karma bir cildim var ve %95 doğal içerik olduğundan almak istedim ama alacağım yerdeki satış personeli sivilcelerimi arttıracağını söyledi bende vazgeçtim bir bilene sormak istedim sence nasıl:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Açıkçası ne bir artısı oldu bana ne bir eksisi :) sadece temizliyor o kadar. Sivilce tarzı bir etki de görmedim. Bunun yerine daha iyi bir tonik bulabilirsin bence. Ben de tekrar almayacağım etkisi olmadığından.

      Sil
  4. Üzüldüm bozmana :( Ama umarım hepsi biter, yine de bir nebze amacına ulaşır diyet :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Üzülme Alice. Bitirdiklerimin parasına çok istediklerimi aldım sayıyorum ben. Hem de hâlâ kararlı şekilde bitirmek için çabalıyorum eskileri :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...