22 Ekim 2013 Salı

Cecile Silky Eyeliner Göz Kalemleri 13 ve 18


Merhabalar...
Uzun süredir göz kalemi yazısı yazmadığımı fark ettim.
Biraz göz kalemi yazısı hazırladım bu yüzden.
İlk olarak da Cecile'in renklerine vurulduğum bu iki göz kalemini anlatmaya karar verdim.

Cecile Silky Eyeliner serisine ait 18 numara ile başlayalım.


Bu rengi konudan iyi anlayanlar çok daha iyi tanımlayabilirler.
Ama bence mürdüm tonu oluyor :)


 Sürümü yumuşacık olan, rengini rahatlıkla veriyor.
Gerçekten ipeksi bir duruşu var bana göre.
Akma konusunda ise sorun yapmadı bende.
bileğimdeki duruşuna bakar mısınız?
Çok etkileyici bir renge sahip değil mi? :)


 Gözümde duruşu ise aşağıdaki gibi.


Tek başına sürdüğünüzde dikkat çekici bir tona sahip gerçekten.
Ben daha çok 13 numarası ile üst üste sürüp dağıtarak kullanıyorum.
Ve arkadaşlarımdan çok güzel dönüşler alıyorum duruşları konusunda.

Sırada ise 13 numarası var.
Bildiğiniz mor olan bu kalem ise benim mor kalem aşkımın sonucu alındı.


Bileğimdeki duruşu aşağıdaki gibi yine.
Mor ama morun hangi tonu bu ben bilmiyorum doğrusu.
elimdeki diğer mor kalemlerden farklı sonuçta :)


Gözümdeki duruşları ise aşağıdaki gibi.
Bu arada bakınca sanki kirpiklerimde bir serpilme mi var nedir.
Gözlerim kapalıyken uzun görünüyorlar ama açıkken kısa gibi duruyorlar.



18 numarası için yazdığım özellikler bunun için de geçerli.

Ben iyi ki aldım diyorum.
Fiyatları da gayet iyiydi, hatırlamasam da.
Bu renklerde kalem arıyorsanız bir deneyin derim.


2 yorum:

  1. Merhaba Cansu :)
    Nedense bi an bu kalemleri dudakta düşündüm .
    Güle güle kullaaan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, dudakta çok çekici duracak renkler olurdu :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...