14 Ekim 2013 Pazartesi

Flormar Eyeliner Pen


Merhabalar herkese :)
Bugün size ilk eyelinerım olan Flormar'ın bu kalem eyelinerını anlatacağım.
Kendisi bitirme projemde de vardı.
Yalnız benim kendisini pek çekememden kaynaklı olarak daha çok yatmakla meşgul.
Sanırım ben o belirgin, etkileyici eyeliner bakışlı bayanlardan değilim :)


Kendisini ilk kez eyeliner çekmeye heveslendiğimde almıştım.
Kalem şeklinde olması daha kolay çekebileceğim algısına neden oldu bende.
Ama yine de yeterince iyi çekemiyorum.
Yamuk yumuk oluyor çektiklerim.
Bunda göz kapaklarımın biraz buruşuk olup kalemin düz bir hat halinde ilerleyememesi de nedenler arasında.


Keçe ucu ilk aldığımda gayet ıslak ve rengi çok güzel bir koyuluktaydı.
Tabi benim çekememem ve zaman nedeniyle ucu kuruma yaptı.


Soldaki çizgi ucu ile çekilmiş.
Sağdaki ise yanlamasına çekilmiş.
Renkler arasındaki ton farkı kuruma nedeniyle oluşan renk değişimini gösteriyor.
Yanlamasına çekmeye çalışıyorum ki rengi koyu olsun diye.
Amma ve lakin bu kez de kalın bir çizgi elde etmiş oluyorum.
Aslında gerçekten ilk başlarda çok güzel bir üründü.
Zamanla ucunun kuruması ise olumsuz yanı olarak aklıma yazıldı.

Bir gün yeterince iyi ve sürekli eyeliner çeker hale gelirsem tekrar alırım ben bu kalemi.
Yoksa gerek yok tekrar almaya.
Ben normal kalemler ile eyeliner çekmeye çalışayım daha makbul :))


1 yorum:

  1. Benim de ilk eyeliner kalemimdi :) Yanlamasına çekiyordum ben rengini çok daha iyi veriyordu ucundan. Bir de hep yaptığım hata dümdüz aynaya bakıyordum çekerken, yeni yeni aşağıya bir yere koyuyorum, gözüm normalken çekiyorum hem bozulmuyor hem de daha rahat ediyorum, bir de öyle dene istersen. Aynayı aşağıya koy aşağıya bak çekerken.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...