27 Ekim 2013 Pazar

Her Yerden Her Telden Alışveriş


Merhabalar
Okul için İstanbul'a geldiğimden beri bir sürü alışveriş yapmıştım.
Ama bir türlü yazılarını yazmak kısmet olmadı.
Bayram indiriminden yaptığım alışverişle birlikte ortaya kocaman bir alışveriş resmi çıktı :)
Tahmin edersiniz ki burada iyi para yatıyor.
Resmen uzun dönemli bir stok yapmışım.
Gelecek indirimleri pas geçeceğim yani inşallah :)


Rossman'ın %50 indiriminde bu fotoğraftakilerin büyük kısmını aldım.
Wipes 3'lü ıslak havluları 4,99 tl
Colgate 2'li Diş Macunu Seti 8,45 tl tl
Colgate 2'li Diş Fırçası Seti 5,99 tl
Diadermine High Tolerans Seti 10,40 tl
Nivea Duşta Vücut Kremi + Duş Jeli Seti 14 tl civarı
Gliss Şampuan 5 tl ye gelmişti
Gliss Sıvı Saç Kremi 5,40 tl
Lilibe Disk Pamuklar tanesi 1,49 tl
Bioderma H2O Sensibolar tanesi 5 tl
Loreal Paris Kusursuz Makyaj Temizleme Suyu 8 tl civarı
Diadermine Yüz Yıkama Jeli tanesi 6,40 tl
Colgate Plax Ağız Çalkalama Suyu 2'li 7,49 tl
Yves Rocher Duş Jeli 10 tl
Oriflame Duş Jeli 
Oriflame El Kremi
Oriflame Ayak Scrubı
Colgate Diş İpi 4,75 tl
Watsons Islak Mendiller
Rival De Loop Maske tanesi 1,49 tl
Signal Expert Protection Diş Macunu 


The Balm Instain Allık 13,50 tl.
Rival De Loop Farlar 2,47 tl ve 3,47 tl
Rival De Loop Ruj 2,97 tl
Oriflame Very Me Maskara 6,90 tl
Flormar Ultra Black Göz Kalemi
Flormar Jumbo Kalem Farlar tanesi 13,50 tl.

Yanında fiyatları yazmayanların fiyatlarını hatırlamıyorum. Faturalarını da bulamadım.
Böyle büyük bir sürü alışveriş sonucu cebim boşaldı.
Ama bazı şeyleri yaza kadar da almama gerek kalmayacak bu bakımdan iyi sanki :)
Hadi kendinize iyi bakın.
Kocaman mutluluklar hepinize...

12 yorum:

  1. Baya bir alışveriş yapmışsın hepsine bayıldımm güle güle kullan :)))

    YanıtlaSil
  2. Canım birbirinden guzel seyler almıssın. Darısı diğer indirimlerin basına . :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Artık indirimleri sadece ihtiyacım olduğunda değerlendireceğim :))

      Sil
  3. wowww senin alışveriş yaptığın rossman da diğer müşteriler için birşey kalmamış:) kara borsa mı yapacaksın :)) şaka bir yana güzel günlerde kullan ben alışveriş yapamadım olduğum yerde rossman olmadığından sanırım biraz kıskandım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 2 farklı rossmanna gitmiştim bazı şeyleri bulamayınca :)) inşallah bir an önce senin yaşadığın yere de rossmann açılır.

      Sil
  4. merhaba, çok güzel ürünler almışsın, güzel günlerde kullanman dileğiyle :))

    YanıtlaSil
  5. Hepsni guzel gumlerde kullan canim
    Biodermalari nereden aldin amaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım :) İstanbul Forum'da girdiğim bir eczanede denk gelmişti. Bende merak ettiğimden 2 tane alıverdim 5 tl ye görünce.

      Sil
  6. Merhabalar,
    Bloğunuzu çok beğendim ve izlemeye aldım. Bana da bekliyorum. Güzel paylaşımlarda buluşmak dileğiyle. Sevgilerimi bıraktımmmm…..:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de blogunuzu izlemeye aldım :)) Beğenmenize de sevindim. Teşekkürler.

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...