29 Ekim 2013 Salı

Nivea Aqua Effect Arındırıcı Peeling

Merhabalar
Yeni bir aya geçiyoruz.
Artık kışa da az kaldı ve soğuklara.
Ben kışın doğmama rağmen yazı daha çok seviyorum sanırım.
Bunda Adanalı olmamın katkısı da büyük.
Neyse konuyu dağıtmayayım ve günün ürününe geçeyim.

Nivea Aqua Effect Arındırıcı Peelingi anlatacağım size.


Bunu taa Anneler Günü indiriminde almıştım da yazın ancak sıra gelmişti kullanmaya.
Uzun süredir de kullanıyorum.
Yorum yapabilirim artık bu ürünle ilgili.
Efendim peelingimiz 150 ml lik bir ürün.
İçinde irice sayılabilecek tanecikler içeriyor.

Yazısı iyi okunsun diye kocaman yaptım fotoğraflarını.
E vitamini ve Hydra IQ sistemi içeriyor.
Diğer ayrıntılı yazısını üstteki fotoğraftan okuyabiliyorsunuz.
Bu Hydra IQ sistemleri cildin neme özellikle ihtiyacı olan kısımlarına etki edecek şekilde tasarlanmış.
Yani yanaklarınız mı kuru orayı nemlendiriyor özellikle.


İçindekileri görüyorsunuz.
Paraben mevcut, özellikle dikkat edenler için.

Şimdi gelelim benim görüşlerime.
Ben bu peelingi haftada 2-3 kez banyoda yüzüme ve boynuma uyguluyorum.
İçinde bulunan tanecikleri birazcık sert ama elinizde ezerseniz dağılıyor.
Kokusu benim çok hoşuma gidiyor.
Hafif rahatsız etmeyen bir kokusu var.
Cilde sürdüğünüzde temizlenmesi azıcık uğraştırıyor.
Bol suyla iyice durulamanız gerek.
Duruladıktan sonra ise ben cildimin ferahladığını hissediyorum.
Bunun yanında yumuşacık olması ve pürüzsüzleşmesi ürünün artılarından.
Yalnız hassas cildi olanlar sıkıntı yaşayabilir benden uyarması.

Ben sevdim bu ürünü anlayacağınız.
Bittikten sonra ise tekrar alır mıyım yeni bir şeyler denemek istemezsem neden olmasın.
Bugünlük bu kadar mutlulukla kalın :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...