11 Ekim 2013 Cuma

Nivea Stress Protection Deodorant


Merhabalar herkese :)
Bayram tatili benim için bu gece Adana'ya yola çıkmam ile başlıyor sonunda.
Köprü trafiğini kaç saatte geçeriz bilinmez ama ailemi, yeğenimi çok özledim ben.
Gitmeden de size bir post hazırlayayım dedim.

Bu yaz İstanbul'da Adana'da epey sıcaktı.
İstanbul'da staj yaptığım fabrika ayrı bir sıcaktı.
O sıralar çok terlememi kontrol altına almak adına bu deodorantı almıştım.

Evet Nivea'dan Stress Protect deodorantı ile karşınızdayım.
Yazdan beri kullanıyorum artık yorum yapabilirim.


Bu ürün özellikle stresli anlarda terlemeye karşı ekstra koruma vaat ediyor.
Şimdi sayarsak benim için fabrika ortamı, Kaan Enes'in (Yeğenim olur kendisi) peşinden koşturmak ve şimdi de okul-kurs-projeler 3'lüsü epey stres kaynağı :))


150 ml'lik bu ürün bir kere çok bereketli.
Sık sık bitmiyor, temmuzdan beri kullandığımı düşünürsek ben daha çabuk biter sanmıştım.

Terlemeye karşı bir kaç saatlik bir korumayı ancak sağlıyor.
Ter kokusu ise akşam kursta sanki ben koku alıyorum yaa.
Ki bu hiç hoşuma gitmiyor.
Terlemeye razıyım ama kokuya değil.

Ürünü ilk sıktığımda kokusu biraz ağır geliyor bana.
Üzerinden zaman geçtikçe hafifliyor, daha ferah bir hal alıyor.
Bir de beyaz toru kalıyor koltuk altımda.

Ben pek sevemedim bu ürünü doğrusu.
Bitsin Nivea'nın Black&White sticki ile olan ilişkime geri döneceğim.
Kendinize iyi bakın...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...