20 Ekim 2013 Pazar

Nivea Visage Pure&Natural Tonik


Merhabalar hepinize :)
Bugün size Nivea Visage Pure&Natural toniği anlatacağım.
Kendisini taaa Anneler Günü'nde ablama aldırmıştım.
Sırası geldi de bir güzel kullanılıyor sonunda.


Bu toniği içeriğinin temizliği, aloe vera  ve argan yağı içermesi nedeniyle aldırmıştım.
200 ml'lik bir şişedeki bu ürün bereketli bir tonik onu baştan söyleyeyim.
Uzun süredir kullanıyorum ama yarısını yeni geçtim.


Ürün paraben, silikon, renklendirici ve mineral yağlar içermiyor.
Argan yağı ve Aloe vera ile desteklenmiş formüle sahip.
Pamuğa döküp yüzünüze sürdüğünüzde çok hafif bir köpürme yapıyor.
Ben bunu çok ilginç buldum aslında.
Nedenini ise çözemedim.

Bunun yanında herhangi bir tonikten farkı yok benim için.
Kullanırken birazcık ferahlık sağlıyor.
Ama cildime fazladan bir katkısını göremedim.
Gözenekleri küçültmüyor.
Nivea'nın ürünlerini birlikte kullandığım için yüzümdeki yumuşaklık, güzel görünmesi ortak bir sonuç olsa gerek.

Bence bu tonik yerine daha iyileri bulunabilir.
Ama tabi denemek istiyorum derseniz neden olmasın.
Sonuçta her insanın cildi farklı ve özeldir.
Sizde çok daha güzel sonuçlar ortaya çıkabilir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...