3 Ekim 2013 Perşembe

Oriflame Anti-perspirant Ayak Kremi


Merhaba...
Ağustos ayında Alice sayesinde başladığım Bitirme Projem hala devam ediyor.
Bazı ürünler, misal aşağıdaki krem gibi bitmemek için direniyorlar.
Artık sürekli kullanmaktan kremi de iyice tanıdım yazısını yazayım dedim :)

Evet bugünkü konuğumuz Oriflame'den Anti-perspirant etkili ayak kremi.
Bu arkadaşı ayaklarımdaki sürekli ve her mevsim süren terlemeye çözüm olur umuduyla almıştım.

50 ml göründüğüne bakmayın, inanılmaz bereketli çıktı.
Az miktar almam ayağıma yetiyor zaten.
Bu arada kapağını kırdım, açıkta kalmasın diye ağzına öyle uydurma bir şey yaptım.


Arka kısım yazısı umarım okunabiliyordur.
Çam ve Güvercin ağacı özleri içeriyor.
Ayağınıza sürdüğünüzde bir ferahlama hissediyorsunuz.
Ben ayaklarıma sürdükten sonra önce ferahlamayı hissediyorum, sonra da kupkuru olduğunu.
Nemlenmiş, yumuşak ama terlemeyen bir kuruluk.
Terleme sorununu bir kaç saatliğine egale etsek de üşüme sorunu devam ediyor.
Çok çekiyorum bu üşümeden, kansızlık da yok ki...
Anlayacağınız kısmi çözüm bulduk.

Ama ben ayakları için sürekli krem kullanacak bir insan değilmişim onu anladım.
Kullanmak isteyene ise tavsiye edebilirim.
Denenebilecek bir ürün.

2 yorum:

  1. Merhaba bloguna. Seni blogumdakı forever new canta cekılısıne davet etmeye geldım canım. Sevgiler. :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...