5 Ekim 2013 Cumartesi

Rimmel London Kate Moss Ruj 107


Merhabalar...
Yine, ben ve aşık olduğum bir ürün daha.
Yazın maskara ile bu ruju kombin edip edip çıktım dışarılara.
Millet yazın hafif rujlarla gezerken ben harika rengi ile bu rujumdan vazgeçemedim.
Evet bahsettiğim ruj hepinizin bir çok yerde okuduğu Rimmel London Kate Moss rujlarından 107.

Kate imzalı, iddaalı, kırmızı bir ambalaja sahip.
Adeta beni al beni al diyor.


Rujun tam bir vişne kokusu var.
Benim algıladığım koku bu yönde doğrusu.
Rengi de çok çekici geliyor bana.


Rujun mat bir yapısı var.
Sürümü ve renk verişi çok kolay.
İstediğiniz tonu ayarlamak için hafif hafif sürmenizi öneririm.
Bunun yanında dudakları biraz kurutuyor.
Kalıcılığı bir şeyler yemezseniz epey sürüyor.
Ben yemekten sonra yenilediğimde rengi daha bir hoş görünüyor gözüme.
Çok dikkat çekici bir ruj olduğu konusunda da uyarmalıyım.
Hafif bir göz makyajı ile bu ruj tüm gözleri üzerinize toplamanıza yetiyor.

Kolumda duruşu bu şekilde.
Kuruluğu olmasa mükemmel diyebileceğim bir ruj gerçekten.
Normal fiyatı 12.90 tl civarı sanırım.
% 50 indirim de ise tadından yenmez. 

2 yorum:

  1. çok güzel bi rengi var :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle çok güzel ve dikkat çekici bir renge sahip :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...