17 Ekim 2013 Perşembe

Vaseline Total Moisture Vücut Kremi


Merhabalar...
Bayramınız nasıl geçiyor bakalım?
Akrabalar ile bayramlaşmayı ben çok seviyorum.
O kalabalık sıcacık ortamlar insanı mutlu ediyor.
Tabi gürültüsü, patırtısı ayrı :)

Bugün çok severek kullandığım bir vücut kreminden bahsedeceğim.
Vaseline Total Moisture vücut kremi markanın sarı renkli ambalajda satılan ürünü.


Bu kremin özelliği aşağıdaki fotoğrafta görebileceğiniz gibi saf yulaf özleri ve çok katmanlı nemlendirme etkisi ile 24 saat besleyicilik sağlaması.
Özellikle havaların bir ısınıp bir soğudu şu günler cildimizi çok yoruyor ve bakıma ihtiyacı arttırıyor.
Uzun süreli nemlendirme etkisi olan bu ürünü tercih etmemin sebebi de buydu ilk başta.


 İçindekiler listesi görüldüğü gibi.
Paraben türevlerini sevmeyenler için bir parantez açayım.
MEtil ve propil paraben var içinde.
100 ml lik küçük boyunu almıştım ben.
Aslında pek vücut kremi kullanan biri olmadığım için büyük alıp bitiremezsem diye korkmuştum.
Ama Vaseline ile vücuduma krem, losyon sürmeyi sever oldum.
Yumuşacık yapması ve harika kokusu ise cabası.


 Bu fotoğrafları çekerken içinde çok vardı daha.
Şimdi ise bitmek üzere.
Sonraki ayı göreceğini sanmıyorum :)
Bir de paketi açtığınızda üzerinde dökülmesini engellemek adına bir parça var.


Gelelim son değerlendirmelere.
Ürünün en güzel yanları kokusu ve verdiği yumuşaklık.
Kokusu iyi dayanıyor bence.
Cildim ise yumuşacık oluyor.
Kıvamı daha bir koyuca ama bu yayılmasını zorlaştırmıyor.
Sürdüğünüzde emilimi çok hızlı değil.
Birazcık beklemek lazım kıyafetleri giyerken sıkıntı çıkarmasın diye.

Ama bunun dışında bence gayet iyi bir ürün.
İndirimli halinin fiyatı çok ucuzdu.
Yanlış hatırlamıyorsam 2,50 tl civarı.
Benim tavsiye edeceğim, deneyin diyebileceğim bir ürün.
Bir yazının daha sonuna geldik.
Kendinize iyi bakın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...