1 Kasım 2013 Cuma

Bitirme Projesi Bitti ve Bitenler #5


Merhabalar herkese...
Bugün ikinci yazımla karşınızdayım. 
Vizelerim başlıyor ve uzun uzun ders çalışırken bitirme projesi arada kaynamasın istedim.
Resmi olarak bitirme projemi bitirdim ben.
Fotoğraflarımı çektim ve yazımı hazırladım.
Uzun bir yazı olacak haberiniz olsun.
Bir çok ürün bitirdim ve bu da beni mutlu etti.

Şimdi ilk başladığımda buradaki kocaman bir ürün listesi hazırlamıştım.
Bu kısmın güncellemesini bu yazımda görebilirsiniz.
Daha sonra ise şuradaki ürünleri ilave etmiştim.
Ve sona geldik.

Bakalım nasıl sonuçlanmış projem.

1. Nivea Aqua Sensation Yüz Yıkama Jeli : Elimdeki 2. kutu da bitmiş oldu. Ben memnun kaldım bu üründen. Ama farklı şeyler de denemek istediğim için başka bir markadan yüz yıkama jeli aldım. Daha iyisini bulamazsam geri buna döneceğim. 
2. Down Under Natural's Argan Yağlı Sıvı Saç Kremi : Kokusunu hiç sevmedim. Yapı olarak saçlarımı ağırlaştırdı. İyi geldi mi derseniz olabilir ama bariz bir fark göremedim. Tekrar almayacağım.
3. Oriflame Feed Up Ayak Spreyi : Ben bu spreyi sevdim. Ayak kokusuna karşı gayet iyi bir üründü benim için. Tekrar indirimde bulursam alabilirim.
4. Nivea Visage Pure & Natural Tonik : Sıradan bir tonik oldu benim için. 31 Ekim günü biterek listeye girmeyi başardı. Tekrar almayacağım yani sanmıyorum.
5. The Foot Factory Nane Aromalı Ayak Scrubı : Fazla sıvı kıvamı, yetersiz tanecikleri ve sert ambalajı ile kullanımı hiç zevkli değildi. Daha iyileri varken tekrar almayacağım bir ürün oldu.
6. Oriflame Oxygen Boost Yüz Maskesi : Severek kullandım ve bitirdim. Cildimi yumuşatması, aydınlatması benim için yeterliydi. Denk gelirsem tekrar alabilirim bu maskeden.
7. Nivea Çift Etkili Göz Makyaj Temizleyicisi : Bunu bitirdim üzerine bir kutunun da sonlarına geldim. Güzel bir ürün ama son zamanlarda, gözlerimi yakması artık canımı sıkıyor. Gözlerimi tahriş etmeyecek ürünlere geçeceğim. 
8. Nivea Hızlı Emilen El Kremi : Nemlendirme konusunda kışın pek yeterli olamayacağını düşündüğüm bir el kremi oldu. Bitti ve tekrar alınmayacak.
9. Oriflame Anti-perspirant Ayak Kremi : Ayaklarımı yumuşatma işini iyi yapıyordu. Terlemeyi kısa süreli kontrol altına alıyordu ama bu kadar. Zaten pek ayak bakımı yapmaya meyilli biri değilim. Bitti ve tekrar alınmayacak şimdilik.
10. Vaseline Total Moisture Vücut Kremi : Kokusunu ve nemlendirmesini çok sevdim. Zevkle kullandım. Elimdeki başka nemlendiriciler bitince tekrar alabilirim diyeceğim bir ürün oldu.
11. Flormar Makyaj Temizleme Mendilleri : Klasik bir makyaj temizleme mendiliydi ama maskara çıkarmak istediğinizde kirpiklerinizi döküyordu. Ben de sadece rujlarımı çıkarırken kullanarak bitirdim.
12. Avon Ruj Testerları : Elimde kalan son 4 tester da severek kullanıldı ve bitirildi. Ve ilk defa ruj bitirdim her ne kadar küçük olsalar da çok mutlu oldum :)
13. Golden Rose City Style Maskara : Son zamanlarında kurumaya ve kirpiklerimi çekiştirmeye yüz tutmuştu. Artık ayrılık vakti geldi. Kıl fırçalı maskaraları daha çok seviyorum. Ki elimde bir sürü maskara var,  o yüzden tekrar almayacağım. Ama tavsiye de ederim.
14. Oriflame Kirpik Serumu : Bu serumu gece yatmadan üst kirpiklerime sürüyordum. Gözlerimi çok yakıyordu ve bazen gözlerim yaşarıyordu bu yüzden. Uzattı mı derseniz üst kirpikleri çok az uzatmış olabilir ama ben bir fark göremedim. Burada koca bir AMA açıyorum. Alt kirpiklerime bulaştığından dolayı fark ettim ki alt kirpiklerim cidden uzadı. Sıkıntı üst kirpiklerdeymiş yani. Yakmalardan dolayı tekrar almayacağım.
15. Bir adet göz kalemi : Aslında bitmedi ama ucu sertleşti, artık sürülmüyor. Sürmek için gözlerimi oymam lazım o yüzden gidiyor.

Bunların yanında bitirme projemde bulunan parfümler daha çok severek kullanacak kişilere hediye edildi.
Avon'un selülit kremi kullanacak başka birine hediye edildi.
Başlangıçtaki projeden bir eyeliner kalemi, 4 göz kalemi, 2 maskara kaldı.
Yeni eklenen ürünlerden Adidas Duş jeli , Nivea Stress Protection Deodorant , Nivea Aqua Effect Peeling Jeli , Vaseline Lip Therapy , Nivea Makyaj Temizleyici kaldı. Onlarda zamanla biter diye düşünüyorum.

Bence başarıya ulaştım, sizce ?

Gelelim bitirme projesi dışında biten ürünlerime :)

1. Gliss Şampuan : Çok severek kullandığım bir şampuan. Kokusu, saçlarıma verdiği yumuşaklığı çok güzel. Şimdi başka şampuana geçtim ama geri dönerim diye düşünüyorum.
2. Colgate 360 Derece Beyaz Diş Fırçası : Diğer diş fırçalarından bir farkı yok gibi geldi bana. İkincisini kullanıyorum şu an. Ama tekrar almam.
3. Benri Makyaj Düzeltme Çubukları : Bu da klasik makyaj düzeltme çubuğuydu. Açıkçası hangisi ucuz olursa onu alıyorum.
4. - 5. Benri Islak Havlular : Gül kokuları ve dokuları çok güzeldi. Tekrar alabilirim indirimde olunca.
6. Saç Losyonu : Saçlarımdaki stres egzamasının atak dönemlerinde kaşıntıya iyi geliyordu. Doktorun şimdi başka bir ilaç yazdı onu kullanıyorum.
7. - 8. -  9. : Lilibe Disk Pamuklar : Lilibe bu konuda benim favorim. Benim için kalınlıkları, dokuları harika. Rossmann olduğu sürece yakınımda hep alınacaklar.

Bir de çöpe giden ürünlerim var.

1. Oriflame Optifresh Diş Macunu : Bu ikincisiydi ama tadı değişmişti. O yüzden çöpe gidiyor.
2. Oriflame Göz Farı : Ürün içinde kurumuş, ne yaptıysam çıkmadı. Atılıyor.
3. Avon Dudak Balmı : Unutulmuş ve artık bozulmuş diye atıyorum.
4. Elidor Katları Belirginleştirici Vax : Saşlarım kısa ve katlıyken kullanıyordum. Uzatınca bir kenarda unutulmuş. Atıyorum.

Proje boyunca kendimi tutamadım ne yazık ki. Bir çok şey aldım ama artık aldıklarım beni okul bitene dek götürecek gibi şeyler. Bundan sonra paramı biriktirmek istiyorum. Doğum günüme kadar biriktireceklerimle ehliyetimi alıp kendime kitap hediye edeceğim :) 
Zaman uzun bakalım hayat neler gösterecek.
Buraya kadar sıkılmadan okuduysanız yüreğinize ve gözlerinize sağlık. 
Mutlulukla kalın.

10 yorum:

  1. Harikasın canım :) Sende projenin hakkını vermişsin kesinlikleee, kalan ürünlerimi ben yılbaşına kadar kullanacağım 2 ay süre verdim kendilerine, hala bitmezse çöpe gidecek ;) Bugün ikimizden bitirme yazısı geldi heyecanla diğer yazıları da bekliyorummmm :) Bence 5-6 ay sonra biz kudurur yine stokları doldurup taşırırız, o zamanlar tekrar proje planlayalım bence ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim tatlım :) Kalanlar için tarih vermiyorum çünkü göz kalemleri bitmeme konusunda kararlılar ama diğerleri biter bence de. Stokları ise çoktan doldurdum, bundan sonra ancak onları tüketme amaçlı projeler hazırlayabilirim :D

      Sil
  2. Oriflame'ın kirpik uzatıcı serumunu çıktığında almıştım ben. Gözlerimi yakmadı benim o yüzden tekrar almayı düşünüyorum. Gerçekten uzatıyor ve dökülmelerde ciddi azalma sağlıyor. Kullandığım 4 aylık dönemde neredeyse hiç dökülmedi kirpiklerim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Senin memnun kaldığını hatırlıyorum. Bende inanılmaz yanma ve kaşıntı yaptı, sanırım içinde bulunan bir maddeye alerjim var. Her kullandığımda da oldu bu sıkıntı. Olmasa devam edecektim kullanmaya.

      Sil
  3. merhaba, ne çok ürün bitirmişsin böyle, tam olarak bitirme projeni gerçekleştirmişsin :)) bazı merak ettiğim ürünler vardı, down under sıvı saç kremi gibi, fikir vermiş oldu, gliss şampunlar ve benri mendiller benimde favorilerim arasında :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) Ürünlerin fikir vermesi bakımından yardımcı olabildiysem ne mutlu bana :)

      Sil
  4. projeler bitip biten urunleri gordugumde kıskanıyorum. Ben neden bitiremiyorum yaaa :))

    YanıtlaSil
  5. Bence sen de gayet iyi ürün bitiriyorsun :) haksızlık etme kendine.

    YanıtlaSil
  6. Çok güzel ürünler seçmişsin:) neutrogena in yüz yıkama jelini tavsiye ederim.Memnun kaldım. Bloğunu takibe aldım canım bana da beklerim.İstanbuldaki mekanlarla ilgili paylaşım yapıyorum.Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende bloğunu takibe aldım :) Tavsiye için teşekkür ederim.

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...