19 Kasım 2013 Salı

Nivea Aqua Effect Canlandırıcı Günlük Bakım Kremi


Merhabalar :)
Bugün size uzun süredir kullandığım yüz kremimi anlatacağım.
Nivea Aqua Effect serisine ait bu yüz kremini yazın başından beri kullanıyorum.
Artık düzgün bir yazı yazabilirim hakkında.


Bu kremi aslında tüm nivea ürünlerimle birlikte kullanmayı daha çok sevsem de şu an elimde bir bu krem bir de yüz peelingi kaldı. Ama uzun sürede bitecek gibi değil bence.
Krem klasik yuvarlak kap içinde sunuluyor.
İçerisinde güneş koruma faktörü var 15'lik.
Ben açıkçası GKF ile pek ilgilenmiyorum.
Niye derseniz en yüksek koruyucular ile diğerlerinin arasında sadece 1 saatlik bir fark varmış.
Yani siz sabah sürüp çıksanız da o sizi 2 bilemediniz 3 saat koruyacak.
Sonra tekrar sürmeniz lazım. Bu böyle akşama dek sürer.
Ama kim bu kadar çok özen gösterir bilemem.


Yumuşatıp pürüzsüz bir ten sağlıyor.
Nemlendirmesini de gayet iyi gerçekleştiriyor.
Sivilcelenme yapmadı.
Ama yüzünüzde o kremin yapışkanlığının sabahtan akşama dek kalması koca bir eksi olarak yansıyor benim için.
Evet yapışkan bir his bırakıyor.
Bunun dışında azıcık zor emiliyor ve t bölgemde parlamaya neden oluyor.
Bitene dek kullanacağım kışın soğuğunda iyi olur diye kendimi avutuyorum.
Karma ya da yağlı bir cildiniz varsa iyi gelmeyebilir bu krem diyerek bu günkü yazımı bitiriyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...