23 Kasım 2013 Cumartesi

Oriflame Eclat Woman Vücut Kremi


Merhabalar herkese :)
Bir krem yazısı ile daha karşınızdayım.
Bu seferki bir vücut kremi olacak.
Oriflame Eclat Woman Vücut Kremi.
Bu kremi uzun süre önce parfümü ile birlikte almıştım.
Parfümü kullanmaya kıyamadığım için kremi de bekliyordu.
Şimdi ikisini de birlikte kullanıyorum.

Kocaman kavanozda gelen kremimiz uzun süre bitecek gibi görünmüyor değil mi?
Ben bu kremi yarılamayı başardım.
Parfümünün kokusuna sahip olduğu için sürünce Eclat kokusunu almak çok hoş oluyor.


Gördüğünüz gibi ağzına kadar dolu haliyle fotoğraflamıştım.


Şimdi gelelim özelliklerine.
Hafif, yoğun olmaktan uzak bir yapıya sahip kremimiz.
Bu bereketlenmesini sağlıyor söyleyeyim.
Eclat kokusunun teniniz de daha iyi kalmasına yardımcı oluyor.
Kremi tek başına sürünce koku etkisi akşamdan sabaha dek ancak.
Sürülüşü kolay ama emilimi azıcık zahmetli.
Sürdükten sonra bir dakika kadar bekleyip kıyafetleri giymek daha iyi oluyor.
Bunun dışında cildinizi yumuşacık yapıyor.
Yumuşaklık etkisi kokusundan daha kalıcı.
Pürüzsüz ve yumuşak :)
Bu kadar büyük olması bitirmeyi zorlaştırsa da güzel ve beğendiğim bir krem kendisi.

Evet benim söyleyeceklerim bu kadar.
Kendinize iyi bakın.

4 yorum:

  1. Süper bir krem ben kullandım dediğin gibi hakikaten çok bereketli hem de yoğun değil günlük kullanım için uygun. Ben parfümünü kullanmadım ama onu da almayı düşünüyorum..
    Sevgilerimle..:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kreminin kokusunu beğendiysen parfümünü de tavsiye ederim :) Etkileyici bir kokuya sahip.

      Sil
  2. Eger kokulu nemlendirici kullanilacaksa parfumunle ayni kokuya sahip olanini kullanmak en sagliklisi zaten canim..gule gule kullan
    Bana da beklrrim..sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Takipteyim canım :) kokulu nemlendiriciler parfümüyle kullanılınca etkisi daha uzun süreli olduğu için daha kullanışlı gerçekten.

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...