1 Kasım 2013 Cuma

Oriflame Fresh Berries Ahududulu Ayak Scrubı


Merhabalar
Nasılsınız? Umarım benden daha iyi durumdasınızdır.
Son sınıf olmak ne dertli işmiş ya.
Okulu bitireceğiz diye midir nedir üzerimize yükleniyorlar.
Bitirme Projem bir yandan, ödevler bir yandan, sınavlar bir yandan, ingilizce kursu öteki yandan.
Akıl sağlığımı korumak için ve rahatlamak için bloglara atıyorum kendimi resmen :)
Gerçekten iyi geliyor kafamı dağıtmak adına.

Evet biraz dertleşmenin ardından bugün size Oriflame'den bir ayak scrubını tanıtacağım.
Bu ürünü yaz başında daha önce Oriflame'den kullandığım scrubın güzelliğine güvenip almıştım.
İyi yapmış mıyım bence evet.

Ahududu aromalı bu ayak scrubı 75 ml lik tüp ambalajda sunuluyor bizlere.
Böyle hafif pembemsi tatlı da bir ambalaj.

İçindekiler listesini koydum özellikle dikkat eden arkadaşlar için.

Gelelim ürünün özelliklerine ve benim yorumlarıma.
Frambuaz özleri ve badem kabuğu tozları içeren bu scrub yumuşak yapısı ile ölü hücreleri temizlemeyi, derinlemesine arındırmayı ve yumuşak, pürüzsüz ayaklar vaat ediyor.
Yumuşak olması konusunda sonuna kadar haklı.
Tanecikleri denediğim diğer scrublardan daha küçük ama çok daha yoğun.
Kıvamlı yapısı sayesinde hemen dağılıp gitmiyor uyguladığınızda.
Aksine hafif köpürerek ayağınıza iyice etki ediyor.
Durulanması ise kolay.
Frambuaz kokusunu buram buram alabiliyorsunuz, sevmeyenler uzak durmalı bence.
Çok sert ve büyük tanecikleri olmadığı için çizme yapmıyor, rahatsız etmiyor.
Ürün sonrası ise ayaklarınız yumuşacık oluyor, sertlikler gitmiş oluyor.

Ben çok sevdim hatta bir tane de yedekledim.
Tavsiye de ederim.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...