21 Kasım 2013 Perşembe

Oriflame Hyper Stretch Maskara


Merhabalar :)
Bugün bir maskara ile karşınızdayım.
Oriflame Hyper Stretch Maskara.
İsmi bile zor arkadaş.
Bu maskara normalde Bitirme Projemdeydi ama bitemedi.

Oriflame bu maskarayı formülü sayesinde kirpikleri uzatıyor şeklinde lanse etmişti.
Benim körpe kirpiklerim olur da bu maskarayı denemeden durur muyum?
Hemen aldım bir tane zamanında.
Ama elimdeki maskara bolluğundan ancak başlayabildim proje sayesinde.

Ben bu resimde neyi çekmişim hiç bir fikrim yok.
Yazıya bakıyorum ama anlamadığım bir dilde.
Neyse bunu geçelim :)


Fırçamızın detaylı görünümleri şekillerdeki gibi.
Asıl amacı uzunluk vermek olan kıl fırça.
Formülün mü yapısının mı bilmem biraz sıvı olmasından kaynaklı sürerken bulaşma yapabiliyor.
Zaten çok uzun kılları olmadığı için fırçaya bol ürün geliyor ve sürerken bulaşma ve yapıştırma ile karşılaşıyorsunuz.
Ama ben buna bir çözüm buldum.
Gördüğünüz fırçayı değil de başka bir bitmiş maskaramın temizlediğim fırçasını kullanıyorum.
Benim için sonuç çok daha iyi.

Gelelim gözlerdeki duruşuna.
Buradaki fotoğraflar orijinal fırçası ile.
Şimdi ilk kat sürüşümde etkisi fotoğraflardaki gibi.
Dikkat ederseniz göz kapağındaki bulaşmalar bariz.
Tabi benim sürerken bulaştırmaya yatkın elim işi iyice fena yapıyor.

Bir miktar uzatırken dolgunluk çok az sağlıyor.

İkinci katta ise kirpikleri birbirine yapıştırma rekoru kıracak neredeyse.
Uzatma anlamında ikinci katta bir fark göremiyorum ben.
Fırçayı her ne kadar fazlalığını alıp kullansanız da yapıştırıyor.

Formülü sayesinde kirpikleri kökten uzatma konusuna gelirsek ben açıkçası aylardır kullansam da bir fark göremedim kirpiklerimde.
Benim için sıradan bir maskaradan farkı yok.

Şimdi toparlarsak;
Yapıştırma ve bulaşma yapması, fazla sıvı kıvamı ve kökten uzatmaya bir etkisi olmaması eksi hanesine yazılıyor.
Farklı fırça ile ilk katı sürüp üzerine başka maskara ile geçtiğimde sıkıntı çıkarmaması, dökülme gibi, güzel bir yanı.
Bittiğinde ise tekrar almayacağım maskaralar kategorisine girmiş bulunuyor.
Sanırım şu ana dek sadece bir maskarayı almak istedim ve aldım o da Maybelline Smoky Eyes maskarası.
Ki bu maskara için de biteninin fırçasını kullanıyorum.
Bu maskara yerine gidip onu alın bence :)

Evet bugünlük bu kadar kendinize iyi bakın. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...