29 Aralık 2013 Pazar

2013'de Neler Okudum?


2013 yılı acısıyla tatlısıyla bitiyor artık.
Bu sene kendime 65 kitap okuma hedefi koymuştum aslında ama 61 tane okuyabildim.
 1 tanede okuyorum bitmesine çeyrek kaldı.
Onu da sayarsak 62 :)
Hiç yoktan iyidir bence, ya sizce?
Evet gelelim o okuduğum kitaplara.
  1. Evrenin Ötesi Beth Revis
  2. Bir Milyon Güneş Beth Revis
  3. Tehlikeli Sara Shepard
  4. Yüzleşme Juliette Fay
  5. Kutsal Resim Osman Aysu
  6. Gölge ve Kemik 
  7. Kız Kardeşin Hikayesi Giselle Green
  8. Şey J. A. Konrath
  9. Bahçemde Yeşeren Umutlar Debbie Macomber
  10. Müjdelenen Komutan Fatih Sultan Mehmet Han Mustafa Şahin
  11. Ölüm Adası Engin Eryıldız *****
  12. Pamuk Prenses ve Avcı Lily Blake
  13. Zaman Haritası Felix J. Palma
  14. Ruhundaki Zehirle Yüzleş Tess Gerritsen *****
  15. Ares Larissa Ione
  16. Limos Larissa Ione
  17. Tek Tadımlık Hayat Lee Lipsenthal
  18. Soluksuz Kalan Kasaba Kenneth J. Harvey
  19. Kimseye Güvenme Gregg Hurwitz
  20. Miras-Ruhlar Dehlizi Christopher Paolini *****
  21. Vurgun Lauren Kate *****
  22. Vampir Günlükleri Avcılar Vol 1 L. J. Smith
  23. Kalpsiz Sara Shepard
  24. Yollarımız Ayrılsa Bile Jeffrey Zaslow
  25. Gölgesizlerin Tutkulu Dansı Tess Gerritsen
  26. The Meta Secret- Her Şey Mümkün Mel Gill
  27. Mucizeler Dükkanına Dönüş Debbie Macomber
  28. Bir Dilekle Başladı Her Şey Debbie Macomber
  29. Yeni Başlangıçlar Mevsimi Debbie Macomber
  30. Şeytan ve Şair John Underwood
  31. Kutsanmış Kan Samatha Young
  32. Geçmişin Kanı Samatha Young
  33. Sevginin Son Dileği Debbie Macomber *****
  34. Kara Yağmur Karl Osberg *****
  35. Sonsuz Arzuya Uyanış Alma Katsu
  36. Kayıp Gül- Ekim Yağmurları Serdar Özkan
  37. Yalnız Gözlerin İçin Fatih Murat Arsal
  38. Sonsuz Arzuyla Hesaplaşma Alma Katsu
  39. Kırık Kalpler Tamircisi Melissa Senate
  40. Tatlı Bela Jamie Mcguire *****
  41. Seni Sevmek İstemedim Fatih Murat Arsal *****
  42. İlk Kez Cadı Carolyn Maccullough
  43. Daime Cadı Carolyn Maccullough
  44. Kutsal Mezarın Günahkar Misafiri William Peter Blatty
  45. Aşk Ölümden Uyanıştır Tess Gerritsen
  46. Parıltı Amy Kathleen Ryan
  47. Gemi  Stephan Mani
  48. Şah Mat Mario Mazzanti
  49. Chateau Marmont'ta Son Gece Lauren Weisberger
  50. Aklından Bir Sayı Tut John Verdon
  51. Aynı Yıldızın Altında John Green *****
  52. Şizofren John Katzenbach
  53. Çiçeklerimi Rüzgara Verdim Debbie Macomber
  54. Pamuk İpliği Brenda Jackson
  55. Zoraki Koca Şahane Gelin 1 Fatih Murat Arsal *****
  56. Gölgelerin Kanı Samatha Young
  57. Ayaklı Bela Jamie Mcguire *****
  58. Araf Jamie Mcguire *****
  59. Paranormal Kiersten White
  60. Doğaüstü Kiersten White
  61. Sessiz Kız Tess Gerritsen *****
  62. Allah De Ötesini Bırak Uğur Koşar *****
Yazarken yoruldum vallahi :)
İyi okumuşum yine de.

Şimdi senenin en iyilerini seçmek isterim ama bu sene o kadar güzel kitaplar okudum ki listenin  bir çoğu en iyilerime girer herhalde. Ama yanına yıldız koyduklarıma bakmanızı şiddetler tavsiye ederim. 
Senenin yazarları ise Debbie Macomber ile Tess Gerritsen olmuş. En çok onları okumuşum. 
Evet benim 2013'de okuduklarım bu şekilde. 

4 yorum:

  1. süper :) özendirdin beni de :)
    http://secilll.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kitap konusunda özendirmek çok mutlu etti beni :) Takipteyim

      Sil
  2. Ne mutlu size Bloğunuzu takip edicem bana da bekliyorum sevgiler :)
    pisimel.blogspot.com

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...