17 Aralık 2013 Salı

Avon Moisture IQ Saç Kremi


Merhabalar,
Bugün size Avon'un Moisture IQ durulanmayan saç kremini anlatacağım.
Saçlarım uzadıkça uçları kurumaya başlıyor.
Ardından da kırılmalar kopmalar ve kestirme zorunda kalışım geliyor.
Avon'un bu saç kremini uçlardaki kurumaya iyi gelir umuduyla almıştım.

Ürün 150 ml lik pompalı bir şişede sunuluyor.
Kullanacağınız kadarını pompa yardımıyla elinize alıp saçlarınıza uyguluyorsunuz.

Türkçe açıklaması yukarıdaki şekilde.
Benim istediğim şey dediğim gibi nemlendirerek kuruluktan kurtulmak.
Aşağıda da içeriği mevcut.

Benim deneyimlerine gelirsek,
Ürünü elime sıkıp dağıtıyorum ve ardından nemli saçlarıma uyguluyorum.
Taramada kolaylık sağlıyor.
Kuruttuktan sonra da saçlarım yumuşacık oluyor.
Kokusu ise çok hoş, hiç rahatsız edici değil.

Ama bu özellikleri yeterince uzun vadeli de değil. Saatler sonra etkisini kaybediyor.
Bunun yanında elim yapış yapış oluyor, yıkama ihtiyacı hissediyorum.
Bir de saçlarımda bir süre sonra ağırlaştırma yapıyor.
Artıları eksileri birbirini dengeliyor sanki değil mi?

Daha iyi saç kremleri kesinlikle var.
Gerekmedikçe almanızı da pek tavsiye edemeyeceğim.
Evet bugünlük bu kadar, iyi bakın kendinize.

2 yorum:

  1. Canım takipteyim bende bloguma beklerim :)
    busragencblogspot.com

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...