13 Aralık 2013 Cuma

Avon SuperShock Blackberry Göz Kalemi


Merhabalar...
Bugün yeni bir yazı ile karşınızdayım.
Düzene bindirdik gibi yayınları ne dersiniz?

Evet yeni konuğumuza gelelim.
Size katalogda indirimde girsin diye sabırla beklediğim, girmeyince de pazarda şans eseri bulup aldığım ve çok mutlu bir birliktelik yaşadığım Avon'un Supershock kalemlerinden Blackberry rengini anlatacağım.
Ne uzun cümle kurdum ya.
Arada oluyor, kusura bakmayın.
Bildiğimiz superShock kalemi. 
Kalemtraşla açılan, asansörü ya da kendiliğinden açılma olayı olmayan bir kalem.

Burada ilk açıldıktan sonraki halini çekmişim.
Sürekli kullanmaktan ucu kütleşmişti artık.

Kalemin tenimdeki duruşu yukarıdaki gibi.
İçinde bakır ve ışıltılı efektleri olan bir kahverengi.
Adı neden blackberry o yüzden anlamış değilim.

Sürümü çok kolay olan bu kalemde baskı uygulamanıza gerek yok.
Hemen yumuşacık bir şekilde sürülüveriyor.
Sürdünüz, çok kısa sürede sabitleniyor.
Ondan sonra ellerinizle ovuşturmadığınız sürece çıkma sıkıntısı yok.
Loreal Kusursuz Makyaj Temizleme Suyu bile temizlerken biraz çaba istiyor hatta.
Hem gözümün üst kısmına hem de alt, iç kısmına çektim ama akma yaşamadım.
Bir çok kalem altta akma yaptığı için artık sadece üste kullanıyorum ama bu kalemde hiç bir problem yaşamadım.
Gözde duruşu doğal ama çarpıcı.
Kahverengi gözde gayet güzel de duruyor.

Severek kullanacağınızı düşündüğüm bu kalemi tavsiye ederim.


1 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...