3 Aralık 2013 Salı

Bitirdiklerim #6


Merhabalar,
Yeni bir Bitirdiklerim yazısı ile karşınızdayım.
Bu kez fazla değiller ama olsun.


1.Colgate Plax Ağız Çalkalama Suyu :  Ağzı yakmayan ve güzel olan bir üründü. Sadece tadı bana azıcık tuhaf geldi. İkincisini kullanıyorum.

2. Adidas Duş Jeli : Kokusu, cildi yumuşatması, köpürmesi gayet iyi olan bir üründü. Ama tekrar almaya gerek duymuyorum.

3. Nivea Stress Protect Deodorant : Kokusunu hiç sevmedim. Terlemeye ve kokuya etkisini göremedim. Neyse ki bitti.

4. Nivea Göz Makyaj Temizleyicisi : Bu biten 3. şişem sanırım. Artık gözlerimi yakmayan ürünleri tercih ediyorum. Şimdilik tekrar almayacağım.

5. Oriflame Ahududulu Ayak Scrubı : Severek kullandım. Ayaklarımı yumuşacık yaptı. 2.sine başladım.

6. Sensodyne Tam Koruma Diş Macunu : Klasik Sensodyne. Şimdi beyazlatıcı etkilisini kullanıyorum.

7. Lilibe Disk Pamuk : Benim için en ideal marka disk pamukta. 

8. Nivea Black & White Stick : Artık hiç bir işe yaramıyordu. Sanırım vücudum alıştı. Bitmedi ama atıyorum.

Evet benim Kasım'daki bitirdiklerim bu şekildeydi.
Kendinize iyi bakın.


2 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...