4 Aralık 2013 Çarşamba

Bitirme Projesi #2


Merhabalar,
Hangi Renk blogunda görünce beni de tekrar bir ürün bitirme isteği sardı.
Proje için ürünlerimi seçtim ve fotoğrafladım.
Aslında sevmediğimden ya da kullanmadığımdan değil bu kez seçtiklerim.
Sadece 15 Ocak'da finallerim bitip eve dönerken yarım ürün götürmek zorunda kalmayayım ve bazılarını da düzenli kullanayım diye seçtim.
Bu seferki Bitirme Projem biraz da eğlence amaçlı olacak.

Gelelim seçilen ürünlerimize :)
Toplu hatıra fotoğrafları bu şekilde.

1. Gliss Saç Kremi : Aslında başka bir saç kremi kullanıyorum ama bu da yarım olunca önce bunu bitirmeye karar verdim. Ayrıntılı yazısı gelecek.
2. Pantene Argan Yağlı Saç Maskesi : Bu maskeden de memnunum. Sadece 15 Ocak'a kadar bitirmeye çalışacağım. Ayrıntılı yazısı gelecek.

3. Loreal Kusursuz Makyaj Temizleme Suyu : Yazısını daha yeni yazmıştım. Güzel bir ürün. Biter diye planlıyorum.
4. Oriflame Optimal Yüz Yıkama Jeli : Düzenli kullandığım ve memnun olduğum bir ürün. Ama elimde bir sürü yüz yıkama jeli var. Bir an önce bitmeli.
5. Nivea Arındırıcı Peeling : Ben böyle bereketli şey görmedim. Uzun süredir kullanmama rağmen bir türlü bitmiyor. En çok bunun bitmesine sevinirim. İnşallah 15 Ocak'a kadar bitecek.
6. Oriflame Tonik : Alkol içerikli kullandığım ilk tonik. Sadece kokusunu sevmiyorum. Bu da biter ve yazısı gelecek.

7. Colgate Plax Ağız Çalkalama Suyu :  Sırf projede daha fazla ürün olsun diye koydum. Biter.
8. Oriflame El Kremi : Çok severek kullanıyorum. Küçük olması taşımayı da kolaylaştırıyor. El kremi bitirmek çok zevkli bence. Yazısı gelecek.
9. Oriflame Yüz Maskesi : 1/3 ü kaldı geriye. Düzenli kullanımla bitecek diye umut ediyorum.
10. Dalan El Kremi : Çok sevdiğim ve vazgeçemediğim bir el kremi daha. Az kaldı, bitsin o yüzden artık.

11. Eclat Woman Vücut Kremi : Yazısını yazmıştım. Bitsin ki eve kadar taşınmasın diye düşünüyorum.
12. Eclat Woman Parfüm : Her ne kadar çok sıksam da parfüm bitirmek benim için zor iş. Bereketleniyor. Benim favori parfümüm ama bunu da bitireyim ki diğer kokuma geçeyim.

13. Maybelline The Falsies Flared Maskara : Yeni aşk yaşadığım maskaram. Yazısı geliyor. Eğlencesine koyulmuş bir ürün. Zaten sürekli kullanıyorum.
14. Oriflame Maskara : Yazdan beri ben bu maskarayı bitirmeye uğraşıyorum. Kurumuyor ki 'Kurudu bu atayım' deyim. Bu ay da kullanırsam ömrü bitecek ve gidecek. Başka bir maskaramın fırçası ile kullanarak daha iyi sonuç alıyorum ayrıca.

15. Perlodent Diş Macunu : Yanımda kolay taşımaya almıştım ama tadını sevmedim. Sensodyne kullandığım için kenarda yatıyordu. Bitireyim de kalabalıklığı kalksın.
16. Diş İpi : Düzenli kullanmak için koyuyorum. Yoksa unutuyorum kullanmayı.
17. Vaseline Lip Therapy : Bu da çok bereketli çıktı. Gidene kadar sürekli kullanıp bitirmeyi istiyorum. Umarım amacıma ulaşırım.
18. Oriflame Ruj : Az kaldı ama bir türlü elim gidip de kullanmıyorum. Belki proje sayesinde bitirmeyi başarırım.

Evet benim Bitirme Projem bu şekilde. 
15 Ocak'a kadar bakalım amacıma ulaşabilecek miyim?

7 yorum:

  1. Bir buçuk ay uzun bir süre.Bence bitirirsin:)

    YanıtlaSil
  2. Pantene'in maskesine yeni basladik bizde. Begendim ben. Colgate'in bu gargarasini sevdim ben cok hos bir tadi var. Eclat'in weekend'i harika ama bunu hic denemedim. Kaliciligi nasil. Weekend cok kalmiyor.maybelline'in ayni maskarasindan bende de var. Cook memnunum.perlodent'in bu mini boyunun tadini bende hic sevmedim. Beyazlatici etkisini gosteren macunka karsilasmadim daha. Project pan yapalim surekli bitmesi gereke urunler oluyor cunku :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eclat'ın kalıcılığı çok iyi değil maalesef. Çok çabuk geçiyor bana göre kokusu. Ama çok seviyorum orası ayrı :) Bitecek ürün hep oluyor hem zevkli de oluyor projeler :)

      Sil
    2. Biri bitmeden digerini kullanirken uzuluyorum ben.Bir dus jellerinde farkl farkli denemeyi seviyorum :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...