15 Aralık 2013 Pazar

Flormar Jumbo Eye 107 Kalem Far


Merhabalar...
Hafta sonunuz güzel geçiyordur inşallah :)
Kahve tonlarından devam ediyoruz bu hafta.
Yeni konuğumuz Flormar'ın Jumbo Eye serisinden 107 numaralı kalem farı.

Bu kalem farları başka yerlerde duymuşsunuzdur mutlaka.
Her zevke hitap edecek tona sahip bence.

Fiyat olarak 13,5 tl olması kimine göre fazla olabilir, öğrenci bütçesiyle geçinen ben gibi.
Ama ben alırken nasıl bir ruh halindeysem iki farklı rengini birden alacak kadar aşık olmuşum bu kalem farlara.
Diğer rengi başka bir günün konuğu olacak.

Rengimiz koyu ve mat bir kahverengi.
Sürüşü çok kolay olmasının yanında hemen sabitleniyorlar bu farklar.
Dağıtma gibi bir işlem sıkıntılı olabilir.
Bunun yanında özellikle bu kahverengi benim göz kapaklarımda akma, dağılma, toparlanma yapmadı.
Ben kullanırken tüm göz kapağıma katlanma çizgisine dek uyguluyorum.
Kirpik diplerime ise daha ışıltılı bir göz kalemi ile istediğim görüntüyü yakalıyorum.

Benim sevdiğim bir göz farı oldu kendisi.
Tavsiye de edebilirim bu sayede.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...