7 Aralık 2013 Cumartesi

Hobby Orkideli Duş Jeli

Merhabalar,
Bugün size ilk defa özellikle bir duş jelini anlatacağım.
Her ne kadar çok duş jeli alıp bitirsem de genellikle aynı duş jelini ikinci kez almam.
Bu kez bir duş jelinin ikinci kutusunu aldım.
Hobby Body Care Orkideli Duş Jeli bu arkadaş.

Hobby'nin seyahat boyu ürünlerinde deneyip aylarca tam boyunu aradığım bir duş jeli kendisi.
Düşünün aylarca bu duş jelini arıyorum.
Sonunda bulunca o kadar mutlu olmuştum ki anlatamam.
Elimdeki diğer duş jellerini bitirince tekrar başladım ve ilk şişe bitmek üzere yine.

Özelliği ne derseniz bu duş jelinin anlatayım.
Benim çok etkileyici bulduğum bir kokuya sahip ilk olarak.
Orkide kokusunun bu hali beni benden aldı.
Ve vücut kremi kullanmazsanız kokusu saatlerce kalıyor.
Kendimi durup durup kokladığım çok olmuştur yani.
Bunun yanında cildi yumuşacık yapıyor.
Ben bir duş jelinde köpürme isterim ki zevkli olsun.
Bu ürün sonuna dek köpürüyor.

İçindekilere bakarsak da paraben olmaması gayet iyi.
Diğer maddelerin ne kadar sakıncalı olduğunu bilemiyorum.
İlk şişesi bitince arada Yves Rocher'dan aldığım duş jeline geçmeyi düşünüyorum.
Ama bu gidişle üretildiği sürece de almayı ve kullanmayı da düşünüyorum.
Banyoyu benim için keyifli hale getirmenin uygun fiyatlı yolu.
Fiyatı da indirimle 2-3 tl ye düşüyor. 
Üstelik 300 ml lik bir ürün.
Ben kokusuna bakarak kullanmanızı tavsiye ederim.

3 yorum:

  1. fiyat kalite olarak bakarsak olaya bende sevmiştim ama devamlı alırmıyım bilmiyorum. en son duş sonrası nemlendirici etki bıraktığı için niveanın duş jelini çok sevdim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Piyasada bu kadar çok çeşit olunca insan değişik şeyler kullanmayı tercih ediyor :)

      Sil
  2. Blogunu cok begendim canım takibe aldım bende bloguma beklerim sevgilerr:):)
    busragenc.blogspot.com

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...