1 Aralık 2013 Pazar

Loreal Üç Etkili Kusursuz Makyaj Temizleme Suyu

Merhabalar,
Bir süredir ortaya çıkan erteleme huyumdan blogumda nasiplendi ne yazık ki.
Ama bir sürü ürün aldım ve hepsini fotoğrafladım.
İnşallah onlar bitene kadar düzenli yazı gelecek.
Evet bugünkü ürünümüzle başlayalım.

Loreal'in bir dönem bir çok bloggerının alıp yorumladığı bu ürünü sonunda bende yorumlayacak kadar kullandım.
Şu an yarısını geçtim bile.
200 ml lik ürünümüz şeffaf bir ambalajda sunuluyor kullanıcılarına.
Loreal tarafından üç etkili olarak tanıtılan ve adı kusursuz makyaj temizleme suyu olan bu ürünü adına uygun olarak makyaj temizleme amaçlı kullanıyorum.

Kuru değil ama azıcık hassas diyebileceğim bir cilde sahibim.
Göz makyaj temizleyicilerindeki sıkıntım ise yakması genellikle.
Bu ürünü kullanırken şunu rahatlıkla söyleyebilirim benim gözlerimi yakmıyor.
Ayrıca bir gün lensimi çıkarmadan kullanmıştım da hiç bir sıkıntı çıkarmadı.
Başka ürünlerde buna cesaret edemem, özellikle yağlı ürünlerde.

Makyajı temizleme marifetine gelirsek,
Rimeli çıkarırken arada tam temizleyemiyor.
Ben rimeli en az 2 kat sürerim ve tam temizlemesini isterim.
Arada dediğim gibi sanırım rimelin markasına(waterproof değil) göre çıkarmada zorlanabiliyor. Azıcık kalıntı kalıyor diplerde.
Avon SuperShock kalemi ve waterproof göz kalemini çıkarırken bence başarısız.
Bir kaç kez ovuşturarak yeni pedle temizlemek zorunda kalıyorum.
Diğer kalem ve farlarda ise sıkıntı çıkarmıyor.
Ne kadar iyi derseniz ortalama bir ürün benim için.

Bitince Bioderma H2O ve Yves Rocher var onları kullanacağım.
Daha iyisini bulursam onlardan biri ile devam ederim. Yoksa bazı şeylerine rağmen özellikle yakmadığı için tekrar alabilirim. 

2 yorum:

  1. bioderma h2o da göz makyajı nı temizlemede çok başarısız

    YanıtlaSil
  2. 250 ml lik şişesini 5 tl ye satıldığı dönemde aldığım için tatmin etmese de bioderma h2o yu pek sorun etmeyeceğim gibime geliyor :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...