5 Aralık 2013 Perşembe

Maybelline The Falsies Flared Maskara

Merhabalar herkese,
Bugün size bir Maybelline maskarasını anlatacağım.
Maybelline The Falsies Flared Maskara.

Çok tatlı rengi üstünde gümüş rengi kanatlar benim çok hoşuma gidiyor ambalaj olarak.
Bu maskarayı biraz karambole almıştım bu arada.
İndirimdeydi ve hemen alıp çıkmam gerekiyordu 
Bende bunun albenisine kapılıp alıverdim.

Resimde görüldüğü gibi kaşık fırçaya sahip bir maskara.
Önce fırçanın dışbükey kısmı sonra da düz kısmı kullanılıyor diye anlatılıyor.
Ben ise yanlamasına tutup dışa kıvrık kısmına gelecek şekilde çevirerek kullanılıyorum fırçasını.


Fırçanın yapısını yakından bu şekilde görebiliyorsunuz.

Şimdi artılarına eksilerine gelelim.
İlk aldığımda kullanınca bildiğiniz nefret edip pişman olmuştum.
Formülü çok sıvı geliyordu bana, bulaşıyordu çok fazla ve kirpiklerime hiç bir katkısı yoktu.
Sadece boyuyordu dersem doğru olurdu.

Sonra uzun süre kullanmadım bu sıkıntıları yüzünden.
Ve tekrar kullanmaya başladığımda " Bu maskaraya ne olmuş?" dedim.
Sanki maskara kapalıyken sihirli bir değnek değmişti.
Formülü biraz koyulaşmış ki çok iyi olmuş.
Sürünce kirpiklerimi bir dolgunlaştırmalar bir uzatmalar hayran kaldım.
Şu an en sevdiklerimden oldu.
Benim körpeciklerimi ciddi ciddi dolgunlaştırdı, takma kirpik etkisine yaklaştı benim için.
Sürüşümün katkısı ile olduğunu düşündüğüm bir uzatma ve kıvrıklık da gözlüyorum. 
Dökülme, akma, bulaşma yapmıyor.
Artık daha ne olsun.

Gözlerimde çekemedim kusura bakmayın ama gerçekten tavsiye edebilirim.
Özellikle Bim'in 10 tl'ye kadar düştüğü indirimlerde şans verin derim.

7 yorum:

  1. Ben de cok memnunum :) vakit gectikce cok daha guzel yapiyor kirpikleri. Annem dun goz makyajinda farkli bir sey mi yaptin dedi ki sabah tam istedigim sonucu vermisti :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle zamanla çok güzel sonuçlar veriyor :)

      Sil
  2. Kirpikleri tek tek ayırma konusundaki başarısı nasıl peki? Dolgunluk veren maskaralar genelde tek tek ayırma konusunda başarılı değil maalesef

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Birbirine yapıştırmayı kastediyorsak 2 kattan sonra yapabiliyor ama ilk iki katta çok olmasa da tek tek ayırıyor bence :)

      Sil
    2. Ben iki kat kullaniyorum yapistirma yapmiyor. Bimde o kadar dusuyor muymus her gun bakarim artik :D

      Sil
  3. Elimdeki bitince ilk alacağım maskara bu :) bu arada seni mimledim canım http://busrakkus.blogspot.com/2013/12/mim-en-sevdigin.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aldığında ilk bir kaç kullanımda iyi gelmezse biraz beklet maskaranı :) kıvamı biraz yoğunlaştı mı güzel sonuçlar alabilirsin. Ben de öyle oldu :) Ayrıca mim için teşekkür ederim. En kısa sürede yapacağım inşallah :-)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...