10 Aralık 2013 Salı

MİM : En Sevdiğim :)


Merhabalar
Bugün bir mim ile karşınızdayım.
Sevgili Büşra mimlemiş beni.
Sonunda yapabildim.
Ve işte cevaplar.


1. En sevdiğin renk?
Siyah, gri ve beyazı çok severim doğrusu.

2. En sevdiğin yemek / sebze / içecek?
Yüsük çorbası en sevdiğimdir.
Sebze olarak bezelyeye asla hayır demem.
En sevdiğin içecek ise Latte'dir. Ama bildiğiniz Cafe Crown Latte'si işimi görüyor.

3. En sevdiğin çiçek?
Nergisi tek geçerim.

4. En sevdiğin yerli / yabancı şarkı?
En sevdiğim diyebileceğim bir yerli şarkı aklıma gelmiyor ama Demir Demirkan - Zaferlerim şarkısını söyleyebilirim yine de.
Yabancı olarak ise James Brown - I Feel Good. Senelerdir bu şarkının hastasıyım.

5. En sevdiğin komedyen?
Komedyen deyince aklıma ilk Cem Yılmaz geliyor doğrusu.

6. En sevdiğin kız / erkek ismi?
Buna cevabım tek : Toprak.
Hem kız hem de erkek için uyuyor sonuçta.

7. En sevdiğin kitap?
İşte en zor soru. O kadar çok ki. 
Ama ilk göz ağrım Harry Potter demek istiyorum.

8. En sevdiğin yerli / yabancı oyuncu?
Okan Yalabık yerli oyuncular içinde en sevdiğim.
Ryan Gosling ise yabancılarda en sevdiğim.

9. En sevdiğin yerli / yabancı dizi?
Yerli dizi de iki tanesi aklıma geliyor : Hayat Türküsü , Sakarya- Fırat.
Yabancı da ise Castle en sevdiğim.

10. En sevdiğin yerli / yabancı şehir?
Adana memleketim ve sevdiğim insanların olduğu şehir.
Yabancı ise hiç yurt dışına çıkmadığım için bilemeyeceğim.

11. En sevdiğin gazete ve gazeteci?
Uzun süredir düzenli gazete okumuyorum. O yüzden bu soruyu pas geçiyorum.

12. En sevdiğin mevsim / gün / ay?
Yazı severim. Üşümüyorum hiç olmazsa.
20 Aralık ise yeğenimin doğum günü şimdilik en sevdiğim gün ve ay.

13. En sevdiğin tarih?
Yukarıdaki cevap bunun için de geçerli.

14. En sevdiğin kıyafet / kıyafet tamamlayıcı / takı?
Kot pantolon , bere ve küpe.

15. En sevdiğin makyaj malzemesi / bakım ürünü?
Maskara bir numaramdır.
Sıvı saç kremi ise bakım ürünü olarak en sevdiğim.

16. En sevdiğin çizgi karakter?
Tabi ki Ay Savaşçısı.

17. En sevdiğin söz?
"Her yeni günü tek birtaneymişçesine karşıla ve ondan bir şaheser yarat."

18. En sevdiğin anı?
Yeğenimi ilk kucağıma aldığım an.

19. En sevdiğin arkadaşın?
Hatice ve Deniz.

20. En sevdiğin özelliğin?
Olayları farklı bakış açıları ile görebilmek.

21. En sevdiğin his?
Sevgi.


2 yorum:

  1. Ryan Gosling'e hayranım ben de:) çok teşekkür ederim canım cevaların için :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Asıl ben teşekkür ederim beni de mimlediğin için :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...