9 Aralık 2013 Pazartesi

Oriflame Pure Skin Tonik

Merhabalar.
Yeni bir günde yine ben yeni bir yayın ile karşınızdayım.
Bugün size bir süredir kullandığım Oriflame'in toniğini anlatacağım.
Pure Skin serisine ait siyah nokta ve sivilcelere özel bu toniği merakımdan almıştım.

150 ml lik bu tonik mavi bir renge sahip ama çok hafif bir tonu var.

Ağzı görüldüğü gibi.
Pamuğun üzerine sıkarak kullanmadığınız sürece çok ürün gelmiyor.
Arkasında Türkçe yazısı olmayınca çekmemişim resmini.
Şişenin üzerine bakınca anladım nedenini.

Gelelim ürünün detaylarına.
Aslında ne sivilce ne de siyah nokta derdim var öyle çok.
Alkol içeren bir tonik ise ilk defa kullanıyorum.
Gerekmedikçe de alkol içeren tonik kullanmayı tercih etmem sanırım.

Bu tonikte sevmediğim bir şey var özellikle o da kokusu.
Kokusu bana hiç güzel gelmiyor, kötü değil ama bana göre de değil.
Bunun yanında yüzümü çok güzel temizliyor.
Temizleyiciden sonra bile kalan tüm kiri alıyor.
Birazcık da gerginleştiriyor ama bununla bir sıkıntım yok.
Yüzümde ferah bir his bırakıyor.

Kokusu hariç geçer not alır benden.
Size de denemenizi öneririm.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...