11 Aralık 2013 Çarşamba

Rival de Loop 57 Numara Ruj


Merhabalar herkese :)
Bu yayını tezimi hazırlamaktan sıkıldığım bir anda hazırlıyorum.
Yani sizi unutmuyorum demek oluyor bu.
Evet bugün size Rival de Loop'tan kuzenimin tavsiyesi üzerine aldığım 57 numaralı rujumu anlatacağım.

Görüldüğü gibi siyah şık bulduğum bir ambalaja sahip kendisi.
Şimdi elime alıp alt kısmını incelerken çıkarılabildiğini keşfettim bu arada.
Ruju deneme şansı sağlıyormuş anlayacağınız.

57 numaralı rujun etiket özelliklerini görüyorsunuz.

Renkler konusunda kendimi ifade etme güçlüğü çekiyor olabilirim.
Bana gül kurusu tonunda görünüyor bu ruj, sizce?


Evet tenimdeki duruşu yukarıdaki gibi olan rujumuzun tarafımca iyi ve kötü yönlerini anlatacağım.
Öncelikle rujumuz mat ve nemlendirici özelliği bulunmayan bir ruj.
Bu eğer kuruyan ve çatlamaya meyilli dudaklarınız varsa uzak durmanız gerektiğinin bir işareti.
Dudaklarımdaki tonu bana göre çok doğal duruyor.
Benim dudaklarım normalde çok hafif bir renge sahip iken bunu sürünce sanki kendiliğinden rengi gül kurusuymuş etkisi oluşturuyor.
Kalıcılığı adına çok şey beklemeyin diyebilirim.
Bir kaç saatte bir tazelemeniz lazım.
Bunun yanında dudaklarımın iç kısmına sürmesem de kuruluğundan dolayı soyulma yapıyor. Ama başka mat rujlarımda da aynı problemi yaşıyorum.
Bir de kokusu klasik ruj kokusu ki ben sevemedim.

Yine de ben bu ruju severek kullanıyorum ve Rossmann'larda 5-6 tl gibi çok uygun bir fiyata bulmanız mümkün.
Bu günlük bu kadar iyi bakın kendinize.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...