27 Ocak 2014 Pazartesi

Bitirdiklerim #7


Merhabalar,
Bir süredir biten ürünlerimin yazısını yazamamıştım.
Artık fotoğraflandılar ve çöpe yollandılar.
Bir sürü ürün bitti yine ne güzel ya gördükçe böyle mutlu oluyorum ben.


Artık başlayalım.
Uni Wipes Islak Havlu : Yurtta her an elimin altında, lazım oluyor sürekli. Güzeldi, 3'lü paket almıştım. Yine alabilirim.
Oriflame Pure Nature Yüz Maskesi : Sevdiğim bir maske oldu. Sanırım artık yok. Olsa tekrar alırdım.
Sensodyne Diş Macunu : Bu markayı seviyorum. Tadı, bıraktığı hissi gayet güzel. Elimdeki diğer diş macunlarından sonra yine alırım.
Pantene Argan Yağlı Saç Maskesi : Pantene deyince aklıma direk kokusu gelir. Bu maske de kokusu ile harikaydı. Saçlarımı yumuşatması, canlılık katması, bence yaptığı bakım yeterliydi. Tekrar almayı planladığım bir ürün oldu.
Lilibe Disk Pamuklar : Lilibe bu konuda benim vazgeçilmezim. Hangi çeşidi olursa olsun özellikle kalınlığına bayılıyorum.
Hobby Duş Jeli : Kokusuna hayranım resmen. Köpürmesi, temizliği ve fiyatı beni al diyor bana. Bir şişe daha var.
Oriflame Yüz Yıkama Jeli : Bu ürün artık yeni ambalajında satılıyor. Yüzümü temizlemesini, bıraktığı temizlik hissini ve kokusunu seviyorum. Tekrar alınabilecek bir ürün.
Loreal Kusursuz Makyaj Temizleme Suyu : Makyajı temizlerken yakmıyor olmasını sevdim. Arada maskaraları çıkarırken sıkıntı yarattı. Bir de çabuk bitiyor. İndirimdeki fiyatları ancak kurtarıyor bence.
Nivea Aqua Effect Arındırıcı Peeling : Sonunda bitti. Ne bereketli çıktı bu ürün. Kullan kullan gına geldi. Bir daha böyle büyük peeling almam. 
Perlodent Diş Macunu : Deneme boyuydu. Tadı kötüydü. Etkisini anlamadım pek. Tekrar alma gereği duymuyorum.
Eclat Woman Vücut Kremi : Parfümü ile birlikte kullanınca ayrı bir sevdim bu kremi. Parfümü de bitti ama koymamışım. Diğer yazıya eklerim. Ben bu kremi tevsiye de ederim :)
Nivea Dudak Balmı : Uzun süredir elimdeydi bozulmuştur diye attım gitti. 
Dalan D'olive El Kremi : Benim senelerdir illa ki dönüp dolaşıp yine geldiğim el kremim. Azıcık emilirken uzun sürse de yumuşaklık etkisi inanılmaz. Yine alırım.
Avon Always On Point Eyeliner Lavender Grey : Ah ah ne güzel anlaşıyorduk biz seninle. Yarı yolda bırakmak niye. Mekanizması bozuldu. Artık çıkmıyor diye atıyorum.
Oriflame Maskara : Ben bir maskara canavarıyım. Sonunda bir tane daha bitti. Tekrar alınmayacak klasik bir maskara olarak yerini alıyor.
Colgate Diş Fırçası : 3 aylık süresi doldu ve gitti. Sıradan bir diş fırçasıydı benim için.
La-Roche Posay 50+ Faktör Güneş Kremi : Güneş kremi kullanma alışkanlığım yok ne yazık ki. Zaten etkisi 3 saatte bitecek bir şeyi kullanmak bana biraz yorgunluk veriyor. Süresi doldu ve gitti bu kremde.

Yazarken yoruldum, umarım okurken sıkılmamışsınızdır.
Bugünlük de benden bu kadar.
Kendinize iyi bakın.

6 yorum:

  1. Ne guzel hayatim bitirmissin :) Ben hergun kullamama ragmen bitmiyor o maskaralar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sanırım ben pek bir bol sürüyorum her kullanışta :) ama kokusu değişti mi çöpe gitmesi zorunlu hale geliyor.

      Sil
  2. Merhaba,

    Bloğunuzu çok beğendim ve takipçiniz oldum. Sizi de bloğumda takipçi olmaya beklerim. Sevgiler

    https://mommyslifetime.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmenize sevindim :) Ben de takibe aldım. Mutlu günler dilerim.

      Sil
  3. bitene kadar kullanabilmek de bir başarı;)aldığım ürünlerin yarısından çoğu bitmeden miadını doldurup çöpe gidiyor genelde:))
    saç bakımında pantenin argan yağlı serisi kesinlikle favorim;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bazen ne yapsam da bitmiyor ve atılıyor ürünler. Sonra giden paraya acıyınca bitirmek için çabalayasın geliyor :)
      Ve pantene argan yağı serisi favori olmayı hak ediyor :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...