19 Ocak 2014 Pazar

Bugünlerde Ben...

Merhaba,
Bir süredir yokum bilmem fark ettiniz mi?
Son sınıf olmanın eziyetlerini sonuna kadar çekiyorum.
Şu an yarıyıl tatiline girdik, evime geldim ama...
İşte burada amalar başlıyor.
Maalesef bir sınavımdan kaldım ki inşallah tek olur.
Yine İstanbul'a gideceğim.

Son haftalarda projeler, sınavlar ve bitirme tezimden kitap bile okuyamaz oldum.
Her fırsatta tezimi yazdım, araştırma yaptım.
Blogları takip etmeye çalıştım ama o da çok başarılı olamadı.
Kendi bloguma ise hiç yazı giremedim resmen.
Kusuruma bakmayın.

Salı İstanbul'a gidiyorum.
Bilgisayarım yanımda olur mu bilmiyorum. 
Cuma sınavım var, başka sınav çıkmazsa da hafta sonu dönüyorum inşallah.
Şimdilik hazırda olan yazıları planladım.
Hafta sonuna dek yeni yazılar göreceksiniz.
Yorumlarınıza ise elimden geldiğince cevap vereceğim.

Sonrasında ise anlatmam gereken bir sürü ürünüm var.
Onları hazırlayacağım ve sunacağım.

Beni takip ettiğiniz için çok teşekkür ederim.
Kendinize iyi bakın.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...