23 Ocak 2014 Perşembe

Diadermine Ferahlatıcı Yüz Yıkama Jeli

Merhabalar herkese...
Yeni bir günde yeni bir yazı ile karşınızdayım.
Bu günkü konuğumuz Diadermine Ferahlatıcı Yüz Yıkama Jeli.

İkinci resimdeki yazıların rahat okunması için ekstra büyük yaptım fotoğrafları bu kez.
Umarım güzel görünür.

Evet gelelim ürünümüze.
Yeni ürünler deneme isteği sonucu bu yüz yıkama jelini almış bulundum.
Hatta iki tane aldım, şu an ikinciye geçtim.

Ürünümüz deniz mineralleri ve deniz yosunu özleri içeriyor.
Nedense deniz ürünleri içeren ürünler daha bir iyi geliyor kulağa.

Arka kısımdaki yazıları yukarıdaki gibi.
İçindekiler de rahat görünüyordur umarım.
İçerik temiz görünüyor sanki, ben sakıncalı bir şey göremedim.

Uzun süredir kullanmanın etkisiyle görüşlerimi sunabilirim artık.
T bölgemin parlaması dışında cildimde bir sıkıntım yok.
Amaç temizlik genel olarak.
Bu ürün de temizlik işini gerçekleştiriyor.
Ferahlatma dersek evet biraz ferahlattığını da söyleyebilirim.
Cildi düzgünleştirmesi, işte bunu görmedim ben.

Yıkama işleminde ise azıcık sıkıntılıyız.
Ben köpürtmeyi pek başaramadım.
Bir türlü köpürmüyor, halbuki köpüren ürünleri daha çok seviyorum.
Jöle kıvamında olduğu için de ziyan olma riskine sahip.
Dikkatli olmazsanız direkt kayıp gidiyor.
Bir de yanlışlıkla sakın ağzınıza kaçırmayın, çok kötü bir tadı var :)
Durulaması ise normal. Ne çok uğraştırıyor ne de hemen durulanıyor.

Genel olarak orta derecede bir ürün.
Tekrar alma gereği duymuyorum.
Aklımda başka ürünler var, hele bir bitsin de :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...