25 Ocak 2014 Cumartesi

Flormar Jumbo Eye 106 Kalem Far

Merhabalar :)
Daha önce 107 numarasını yazdığım Flormar'ın kalem farlarından bugün 106 numarayı anlatacağım size.
Alırken önce bu rengine aşık olmuştum aslında.
Ama yazısında üvey evlat muamelesi yaptım resmen.
Çok konuşasım gelmiş şu an belli oldu :)

Artık ürünü anlatayım size.
Flormar'ın Jumbo Eye adı ile çıkardığı kalem far serisinden bir renk 106 numara.
Rengini morun gri ile karışmış bir tonu olarak anlatabilirim sanırım.

Kalem farın resmini çekene dek bile kullanıp bir kez açmışım.
O kadar çok kullandım, çok da sevdim.
Görüldüğü gibi kalın bir ucu var.

Tenimdeki duruşu yukarıdaki gibi.
Ufak ışıltılar içeren mor-gri karışımı albenili bir ton.
Gözde daha da güzel duruyor.
Far bazı ile uzun süre sıkıntısız kalıyor.
Benim hafif yağlı göz kapaklarımda bazsız biraz katlanma yerlerinde toplanma yapabiliyor.
Ama normal farlara göre kat kat daha kalıcı.
Sürüyorsunuz ve kısa sürede sabitleniyor.

Rengi güzel, duruşu güzel, kalıcılığı yeterli.
Benim için tavsiye edilebilir bir ürün.
Yolunuz düşerse Flormar'da bir bakın derim.


2 yorum:

  1. farın rengi süper! kalıcığı konusundaki tereddütüm de bu yazıyla birlikte cevap buldu.gönül rahatlığıyla alıp deneyeceğim;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tereddütünü gidermek ne güzel :) Deneyince rengine hayran olabilirsin benden söylemesi :D

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...