21 Ocak 2014 Salı

Gliss Ultimate Oil Elixir Sıvı Saç Kremi


Merhabalar :)
Bugün size Gliss'in Sıvı saç kremini anlatacağım.
Bu ürünü yazın alıp yarısına dek kullanmış, sonrasında ise Avon'un saç kremine geçtiğim için bırakmıştım.
Yarım kalmasına gönlüm razı olmadı tekrar başladım.

Çok işlem görmüş ve yıpranmış saçlar için olan bu saç kremini özel besleyici yağlar içerdiği ve kokusundan dolayı almıştım.
Kokusu benim çok hoşuma gidiyor doğrusu.
Şu ana dek kullandığım en güzel kokulu saç kremi.

Arka kısmındaki yazı yukarıdaki gibi.

Bu ürünü uzun süredir kullanıyorum o yüzden etkilerini anlatabilirim bence.
Normalde çok işlem görmese de saçlarım çabuk kırılıp sanki sürekli düzleştiriyormuş ya da maşa yapıyormuşum gibi yıpranıyor.
Oysa tek yaptığım kurutma makinesi ile kurutmak.
Buna da sinüzit dolayısıyla mecburum.

Bu kremi kullanmaya başladığımdan beri saçlarım çok söz dinler ve güzel görünür oldu.
Saçlarıma fön çekmesem de fönlü gibi düzgün de duruyor.
Saçlarımın kabarmasını kontrol altına alıp sakinleştiriyor.
Kırılmalar ise azaldı, yani artık daha geç kırılıyor.
Saçlarımın harika kokması da büyük bir artısı.

Bakalım sayarsak sakin ve fönlü gibi duran, harika kokan, geç kırılan, ağırlaşmayan bir saç.
Benden geçer not alıyor.

Eksisi yok mu derseniz?
Benim kullandığım kadarıyla olmadı.

Elimdeki saç kremleri bitince alacağım ilk ürün bu olacak.
Tavsiye ediyorum anlayacağınız :)
Evet bu günlük bu kadar, kendinize iyi bakın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...