22 Ocak 2014 Çarşamba

Ne Mi Okuyorum?


Merhaba herkese...
Şu an İstanbul'dan bu yazıyı yazıyorum.
Bir dersin bütünlemesi için geldim.
E sürekli başımı kaldırmadan ders çalışamayacağıma göre de azıcık da yazı yazayım dedim.
Bu yazıdan seri halinde yapmayı planlıyorum inşallah olur.
O an okuduğum kitaplardan küçük yorumlar içerecek yazım ve alıntılar.

Ne Mi Okuyorum?
Cehennem - Dan Brown

Bu kitabı bu kadar bekletmekle hata etmişim, gerçekten.
Daha yarısına gelmedim ama içine çekti, bırakamıyorum.
Dan Brown yine konuşturmuş kalemini.

Olaylar kendine Gölge diyen bir adamın intiharı ile başlıyor.
Amerikalı sanat profesörümüz Robert Langdon'ın hastanede gözlerini açması ile karışıyor.
Tabi hafızasının son bir kaç gününü kaybetmesi ve peşinde soğuk kanlı bir katilin olmasını saymazsak.

Her şey iyi güzel de niye kısa süreli hafızasını kaybediyor ki?
Ben o her şeyi çok iyi hatırlayan Robert'ı isterim.

Dante, Dante sen ne yaptın öyle?
İlahi Komedya'nın ne içerdiğini hiç bilmiyordum bu kitapla öğrenmiş oldum.
Yakında onu da alıp okumayı düşünüyorum.
Ve size Dante'nin cehenneminin tasviri.

İtalya'da hafızası gidip gelen bir profesör,yanında bir dahi ve peşlerinde büyük bir ekip.
Nereye kadar kaçacaksınız?
Sanat eserlerine de iyi bakın lütfen.

Daha İstanbul'a gelmedim ama sabırsızlıkla bekliyorum.
Bakalım kitabın devamında neler olacak?

"Geçmişte verdiğimiz kararlar geleceğimizin mimarıdır." 

" Karanlık bir tünelde yüzerken nefessiz kaldığın dönüşü olmayan bir nokta gelir. Tek çaren, bilinmeyene doğru ileri yüzmek ve çıkış olması için dua etmektir. "

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...