29 Ocak 2014 Çarşamba

Nivea Duşta Vücut Kremi


Merhabalar
Yeni bir günde yine karşınızdayım.
Bugünkü konuğumuz Nivea'nın Duşta Vücut Kremi.

İlk çıktığında bu ürün bir çok bloggera set halinde yollandı ama ben onlardan değilim.
Merak ettiğim için gidip kendim aldım.
Seçerkende açıkçası kokusuna göre seçtim.
Normal ciltler için olanı kuru ciltler için olanına göre daha az klasik nivea kokusuna sahip.
Nivea'nın o kendine has kokusu beni azıcık rahatsız ediyor.
Kuru ciltler olanı daha deniz gibi kokuyor.

Bu ürüne dair İnovasyon Yönetimi dersimde bir proje hazırladım.
Piyasa araştırmaları ile inovasyon olduğunu anlattım.
İlginç bir proje oldu :)

Resimler rahat görülebilmesi için büyük büyük.

Gelelim ürünün nedir ne değildirine.
Öncelikle Duşta Vücut Kremi olmasının özelliği su ile temas edince yapısının aktive olması ve nemi hapsetmesi.
Kuru cilde uygulayınca işe yaramıyor yani.
Ardından zaman tasarrufu sağlamaya yönelik bir ürün olması.
Duşta sürüyorsunuz, duruluyorsunuz ve çıkıyorsunuz.
Bekleme, kuruma, emilme derdi yok.
Projenin etkileri anlatımda göze çarpıyor sanki :)

Ben kendim kullanırken azıcık eli bol kullandığım için çabuk azaldı.
Ama yumuşaklığı ve cildi pamuk gibi yapması hoşuma gitti.
Pratik olması ayrı güzel.
Kurulanınca kremin etkisini hissediyorsunuz cildinizde.
Zararlı madde içermiyor, doğa ile dost içeriğe sahip.

Ben sevdim kısaca.
Tekrar alabilirim bu ürünü.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...