31 Ocak 2014 Cuma

Oriflame Hand Protection Concentrate El Kremi

Yeni bir günden herkese merhabalar...
Bugünkü konuğumuz bir el kremi olacak.
Oriflame'den merak sonucu aldığım ve sevdiğim  Hand Protection Concentrate El Kremi.
İsminin bu kadar uzun olmasına bakmayın, kendi ufacık.
50 ml lik bir krem ama pek bereketli.

Kışın kuruyup yaprak gibi hışırdayan ellerim için daha etkili bir krem kullanmam gerekiyor.
Normal kremler yeterli gelmiyor.
Bu krem de etkili kremler sınıfında olma şanını elde etti benim gözümde.

Kremin içeriği ve arka yazısı yukarıdaki gibi.

Kremi anneme de denettirdim ve ondan da onay aldı.
Annemin elleri daha çok kuruduğu için ona verdim.

Evet kremin özelliklerini sayarsam;
Sürdüğünüzde hemen olmasa da hızlı bir şekilde emiliyor.
Düzenli kullanımda ellerinizi yumuşacık yapıyor ve rahatlatıyor.
Hafif bir hindistan cevizi kokusuna sahip.
Yapışkan veya yağlı bir his bırakmıyor.
Bir de fiyatı boyutuna göre fazla olmasa harika olacak.
Son katalogta 9,90 tl fiyattan satılıyordu.
Ben kullanmak isterseniz tavsiye ederim yine de.
Güzel krem hakkını yemeyeyim.

Evet hepiniz kendinize iyi bakın :)

2 yorum:

  1. Hindistan cevizi kokusunu sevmem pek yoksa şans verebilirdim :/ Güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de Hindistan cevizi kokusunu sevmem. Kremi ilk kullanırken kokunun ne olduğunu pek çözememiştim o kadar hafif esas. Ama yine kuklanacak olan sen olduğun için önemli olan senin tercihin :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...