27 Şubat 2014 Perşembe

Maybelline One By One Satin Black Maskara

Merhabalar,
Bir maskara sevdalısı olduğumu artık anlamışsınızdır.
Bugüne dek sadece bir tek maskaradan 2. kez aldım ama onu da hiç açmadan ablama verdim :)
Elimde olan bir sürü maskaradan biri de şimdi anlatacağım Maybelline One By One Satin Black.
Bu maskarayı yazın aldım ama ancak son bir aydır açıp kullanmaya başladım.

Nar çiçeği rengi kabı ve korse işlemeleri çok hoşuma gitti :)
Diğer One By One maskaradan farkı daha koyu bir renge sahip olması.

Fırçasına dair arka görseli yukarıdaki gibiyken asıl görüntüsü aşağıdaki gibi.

Plastik fırçalarla pek aram olmasa da yine meraktan aldım bu maskarayı.
Benim asıl istediğim önce hacim sonra uzatma.
Tek tek ayrılmış fırça kılları ile yaptıkları ise aşağıdaki gibi.

Uzatma yeterli oranda.
Hacim ise kat arttıkça oluşabilen yapışma nedeni ile sıkıntılı olabiliyor.
Ama yine de gayet güzel bir hacim verişi mevcut.

Bu maskarada asıl yaşadığım sorun ise sürerken bulaşması.
Benim için ciddi sıkıntı oluşturuyor.

Bunların yanında dökülme, akma yapmadı henüz.
Topaklanma görüldüğü kadar oluyor.
Maskaranın kokusu ise benim hoşuma gitmiyor.
Çıkarması ise iyi bir makyaj temizleyici kullanmazsanız epey uğraştırabiliyor benden söylemesi.

Şimdilik sevdiğim bir maskara oldu.
İndirimde yakaladığınızda alın derim ben.


25 Şubat 2014 Salı

Okudum Bitti #30 Zoraki Koca Şahane Gelin





Kitap Adı : Zoraki Koca Şahane Gelin
Yazar : Fatih Murat Arsal
Yayınevi : Ephesus
Baskı : 2013

Bir FMA kitabı ile daha karşınızdayım.
Bu kitabın e-book hali de bende vardı ama basılı hali çıkmış almadan durur muyum.
Üzerine bir de imzalatırım, daha ne olsun :)

Kitabımızda ana karakterler Gülay ve Osman.
Gülay, kızıl saçlı güzel mi güzel bir kız.
Osman ise despot ama yakışıklı bir iş adamı.

Bu iki karakterin hayatı bir gece gerçekleşen bir trafik kazası yüzünden kesişiyor.
Hastanelik olan ölümlerden dönen Gülay, hapse girmemek için onunla evlenmek zorunda kalan Osman.
Osman bu evliliğe çok kızıyor ve tüm sinirini Gülay'dan çıkarmaya çalışıyor.

Oysaki fark etmediği bir şey var.
Gülay iyileştikçe güzelliği ortaya çıkarken iyi niyetli davranışları ile Osman'ın duvarlarını da yıkmaya başlıyor.

Söylenen sözler unutulup gidebilir ama hissettirdikleri hep içinde kalır insanın.
Osman ile Gülay bunu acı yollardan öğrenecekler.

Ve bu FMA kitabı da yine belli dozda cinsellik içeriyor uyarmadı demeyin.

Normalde FMA kitaplarında erkek karakterlere arka çıkarım ama bu sefer Gülay'dan yanayım.
Yine harika bir kitap, soluksuz okunacak bir hikaye.

FMA kitapları okumadıysanız çok şey kaçırıyorsunuz demektir.
Bir kere deneyin derim.

23 Şubat 2014 Pazar

Emily Long Lasting Dudak Kalemi 201

Merhabalar,
Emily'nin göz kalemi hakkındaki yazımda dudak kalemini de denemem önerilmişti.
Bir gün 1,25 tl gibi bir fiyatta bulunca hemen kaptım bir kaç renk.
Aslında dudak kalemi kullanan bir insan değildim.
Ama Emily fikrimi değiştirdi valla.
Bugün 201 numarasını anlatacağım size.


Kalemin görüntüsü görüdüğü gibi.

Üzerinde içindeki maddeler de yazıyor.
İçeriğine ne var ne yok bu kez pek dikkat etmedim ama.

Bileğimdeki duruşu yukarıdaki gibi.
Gül kurusu tonu oluyor sanırım bu renk.
Gerçekten çok hoş duruyor dudağımda da.

Gelelim yapısına ve etkilerine.
Sürüşü kolay, hemen renk veriyor ve rengi uzun saatler boyunca dudağımda kalıyor.
Bunun yanında bir çok dudak kalemi gibi ne yazık ki kurutuyor.
Altına nemlendirici kullanınca kurutma etkisi azalıyor.

Ben Emily dudak kalemi tutkunu haline geldim zaten.
Size de şiddetle tavsiye ederim.
Dudak kalemi kullanıyorsanız Emily markasına mutlaka şans verin.

21 Şubat 2014 Cuma

İstiyorum #1


Merhaba, 
Bugün karşınıza son anda aklıma gelen bir istek listesi ile çıkıyorum.
Liste yapmak sanırım farklı ve gerek duymadığım şeyleri de almamı engellemeye yardımcı olacaktır.
Özellikle kitaplar konusunda sadece istediklerime odaklanmamın faydası var.

Kitap Listem :)
1. Yemin - Fatih Murat Arsal

2. Thanatos - Larissa Ione

3. Cehennem - Jamie McGuire

4. Sona Kalan - Tess Gerritsen

5. İlahi Komedya - Dante

Alışveriş Listem 

1. Hyper Stretch XL Maskara
2. Garnier Kusursuz Makyaj Temizleme Suyu

3. Maybelline Color Tattoo Far

4. Golden Rose Matte Velvet Ruj

5. Loreal Skin Perfection Günlük Nemlendirici


Şimdilik aklımda olanlar bunlar.
Tabi kitaplar için aslında CNR Expo'daki fuara bakabilirim.
Biliyorsunuz elimde okunacak çok kitap olunca belki onların bitmesine de bırakabilirim kitap alışverişini bakalım.

Diğer ürünler için ise Kadınlar Günü indirimini yoklarım bir.
Aceleleri yok nasıl olsa.

Evet benim listem böyleydi.
Bunlardan herhangi biri ile deneyimi olanlar yorum bırakırsanız sevinirim.
Kendinize iyi bakın.

20 Şubat 2014 Perşembe

Okudum Bitti #29 Tanrıçanın Mirası



Kitap Adı : Tanrıçanın Mirası
Yazar : Aimee Carter
Yayınevi : Ephesus
Baskı : 2013

Bugün size Tanrıçanın Mirası'nı yorumlayacağım.

Serinin son kitabında Kate artık hamile.
Bir bebek bekliyor ama aynı zamanda Kronos ve Calliope elinde esir.
Calliope, Kate'e işkence etmek için her şeyi yapabilecek kadar kin dolu.
Kate'in ise öncelikle bebeğini sonra da kendisini koruyabilmek için yapabileceği tek bir şey var.
Kronos ile iyi geçinmek.

Kate doğacak olan bebeğini kurtarmak için Kronos ile bir anlaşma yapıyor.
Bu arada Henry, Kate'in kayıp olduğunu fark ediyor ve artık savaş kapıya dayanıyor.

Bu kitapta hem Kate hem de Henry büyük fedakarlıklar yapmak zorunda kalıyor.
İkisi de hem birbirlerini hem de aileyi bir arada tutmak için kararlar alıyorlar.

Kronos'a karşı girişilecek savaş çok büyük ve bir anlamda intihar olacak.
Savaş ise hiç beklenilmedik bir şekilde sona erecek.

Ben serinin bu son kitabını ayrı bir sevdim.
Hele sonu benim için biçilmiş kaftan oldu.

Güzel de bir cümle buldum kitapta.

" Cehalet, kendisi yüzünden oluşan sonuçlar için bir bahane değildir."

Hani deriz ya ' Bilmemek ayıp değil, öğrenmemek ayıp.' aynen o durum.

Benden bu kadar.
Kendinize iyi bakın.



19 Şubat 2014 Çarşamba

Oriflame Pure Colour Ruj Coral Rose


Merhabalar...
Rujları adam akıllı sürmeye başladığımdan beri hep mercan, şeftali tonları bende nasıl durur diye düşünmüşümdür.
Bir iki denemem istediğim gibi olmadığından sık kullanmıyorum bu tonları.
Tabi koyu göz makyajında alabildiğine açık renk ruj daha güzel duruyor.
Bir deneme için daha Oriflame'in bu rujunu aldım.
Sonuç? Yazının devamında.

Pure Colour serisi nedense çok basit bir dizayna sahip.
Bana göre albenisi epey az bu serinin.


Ruj üçgenimsi bir yapıda üst kısım olarak.
Mekanizması ise azıcık problemli.
Çok çıkarırsanız ruju sallanıyor içinde.

Rengi burada görüldüğü gibi mercan tonlu.
İçinde çok hafif ışıltılar var ama kolay kolay belli bile olmuyor.

Kokusu çok hafif, rahatsız etmiyor.
Nemlendirme özelliği olduğu için dudaklara bakım yapıyor.
Kalıcılığı ise pek iyi değil ne yazık ki. 
1-2 saat maksimum.

Renginin bende duruşuna gelirsem nedense gözüme yeterince hoş gözükmüyor.
Yani yine aramızdaki durum vasat bu tonlardaki rujlarla.

Böyle bir renk arıyorsanız, deneyebilirsiniz.
Ama bence piyasada daha iyileri de vardır.

17 Şubat 2014 Pazartesi

Flormar Ultra Black Göz Kalemi

Merhabalar,
Bugün size Flormar'dan aldığım bir göz kalemini anlatacağım.
Siyah, akmayan göz kalemi istediğimde bunu önerdi satıcı.
Uzun süredir de kullanıyorum.

Kalemimiz tamamen içi, dışı siyah bir yapıda.
Ultra black adını hak ediyor bu haliyle :)


Tonuna gelirsek siyahlığı çok hafif bir lacivertlik taşıyor.
Gözünüze sürdüğünüzde siyah olarak görünüyor yine de.

Bu kalem inanılmaz bir kalıcılığa sahip.
Makyaj temizleme mendili zor çıkarıyor.
Diğer temizleme sıvıları dahi çıkarırken azıcık uğraştırıyor.
Göz içine sürülünce ise çok hafif bir dağılması söz konusu.
E hani çıkmıyordu diyeceksiniz biliyorum.

Durum şu:
Eğer üst göz kapağınıza sürerseniz akşama dek sizinle. Sıkıntı yok.
Eğer gözünüzün içine ya da alt kirpik diplerine uygularsanız hafif bir dağılma olabiliyor.
Amma ve lakin makyaj temizleyiciler çıkarırken tam temizlemekte zorlanıyorlar.

Sürümü benim için gayet iyiydi. Yağ gibi kaymıyor ama rengini kolay veriyor.
Gözleri oymaya gerek yok bastıra bastıra.
Fiyatı sanırım 6-7 tl civarı bir şey.

Eğer güzel bir siyah göz kalemi arıyorsanız fırsat verebileceğiniz bir ürün kendisi.
Bugünlük de bu kadar.
Kendinize iyi bakın.

15 Şubat 2014 Cumartesi

Okudum Bitti #28 Cehennem


Merhabalar,
Uzun süredir Okudum Bitti yazısı yazmamışım.
Oysaki bir sürü de kitap okudum.
Yorumlamadığım kitaplar bana küsecek bu gidişle.

Senenin açılışını Dan Brown'un Cehennem'i ile yapayım ki yakışsın.
Burada ilk yorumlarımı yapmıştım okurken.
Şimdi azıcık daha ekleme yapacağım bu yorumlara.
Olabildiğince spoil vermemeye de çalışacağım.

Kitap Adı : Cehennem
Yazar : Dan Brown
Yayınevi : Altın Kitaplar
Baskı : Mayıs 2013

Robert Langdon yine başını belaya sokuyor. 
Yani araştırmacı ruhu onu hep zor duruma sokmuyor mu sizce de?
Bu adam bilgiye doymuyor da azıcık da yaşına başına baksın.
Yorma kendini profesör bu kadar.

Dante hikayenin temel taşını oluşturuyor İlahi Komedya'sı ile.
Cehennemin basamakları teker teker iniliyor.
Hastanede başlayan serüven dünyayı etkileyecek şekilde yayılıyor.

Kendine inanan insanlarla tüm dünyaya yayılan bir örgütü olan bir genetik bilimci dünyanın hızla artan nüfusunun önüne geçmek için bir plan yapıyor ve onu uygulamaya koyuyor.
Robert Langdon ve yanındaki kişiler ise bu planı durdurmak için oradan oraya koşturuyorlar.

Ve alıntılar:
"Hristiyanlar yüzleri, Müslümanlar kelimeleri sever."

"Bir insan hiç olmadıkça, Tanrı ondan hiçbir şey yapamaz."

"Delilik deliliği körükler."

Gerçekten çok fazla detay vermekten korkuyorum yazarken.
Size söyleyebileceğim Dan Brown seviyorsanız bu kitapla iyice tutulacaksınız.
Hiç okumadıysanız başlamak için Cehennem bence uygun bir seçenek.
Eğer oldu da bir nedenden Dan Brown'u hiç sevmiyorsunuz, bu kitap fikrinizi değiştirebilir.

Benim kesinlikle tavsiye edebileceğim bir kitap oldu kendisi.
İyi günlerde okuyun siz de :)


13 Şubat 2014 Perşembe

Yves Rocher Göz Makyaj Temizleyici

Merhabalar,
Yves Rocher'dan üye olduğumda hediye olarak alışverişimde verilen göz makyaj temizleyicisini kullanmak nasip oldu sonunda.
Bir süredir kullandığım bu ürünü yorumlayabilirim artık.

Çift bazlı olan bu makyaj temizleyicisinden benim ilk beklediğim iyi derecede maskarayı çıkarması olmuştu.
Bu beklentim karşılandı mı geleceğim oraya da.
125 ml lik bu ürün yukarıdaki gibi mavi ve saydam kısımdan oluşuyor.

Son gelen makyaj temizleyicisinin arkasına böyle bir yazı koymuşlar.
İyi de olmuş.
Normalde arka yazısından hiç bir şey anlamıyordum ben mesela.
Üründe organik peygamber çiçeği özü varmış.
Suya dayanıklı makyajı bile kolayca temizler diyor.

Çift bazlı olunca illa ki çalkalamak lazım.
Çalkalayınca böyle bir hal alıyor.
Ve epey de karışık kalıyor.
Öyle nivea gibi hemencecik ayrışmıyor.

İçindekiler yazısı da yukarıdaki gibi.
Sizin de parabenli kısımlar dikkatinizi çekebilir.

Gelelim ne kadar etkili olduğuna.
Pamuğa döküyorum, bir dakikaya yakın bekletiyorum gözlerimde ve sonuç;
Doğru düzgün çıkmamış bir makyaj.
Sonra gözü ovala ovala dur iyice temizlemek için.
Bir de sanki kum sürüyorum da temizlemeye çalışıyorum gibi bir his bırakıyor.

Göz yakmaması iyi bir yanı.
Göz de ise inanılmaz yağlı bir his bırakıyor.
Temizleme jeli ile yıkarken gözlerimi ovuşturmam gerekiyor ki gitsin.
Yoksa yine de temizlenmiyor.

Satış fiyatı neredeyse 20 tl olan bu ürüne gidip de para ödemem.
Hediye geldiği için kullandığım, yoksa para ile almayacağım bir ürün ne yazık ki.


7 Şubat 2014 Cuma

Kitap Listem


Merhabalar
İstanbul Kitap Fuarı'ydı Adana Kitap Fuarı'ydı derken bir sürü kitap birikti okumam gereken.
Artık bunları bitirip yeni kitapları öyle almam gerektiğini düşünmeye başladım.
Tabi serilerimin kitapları bu hızla çıkmaya devam ederse sıkıntı büyük.
Ama elimde okunacak kitapları listelemeye karar verdim.
Önce onları bitirmeye çalışacağım.
Bakalım ne kadar zaman alacak listenin bitmesi.


Okunacaklar Listem
  1.  Beni Bırakma - Fatih Murat Arsal 
  2. Nefretten Sonra - Fatih Murat Arsal 
  3. Saklı Gerçeklik - Brian Greene 
  4. Beni Aşka İnandır - Julianne MacLean 
  5. Aşkın Kollarında - Julianne MacLean 
  6. Aşk Gelince - Julianne MacLean 
  7. Altın Oran ve Fibonacci Sayıları - Richard A. Dunlap 
  8. Şu Çılgın Türkler Kıbrıs - Turgut Özakman 
  9. Zaman Yolcusunun Karısı - Audrey Niffenegger 
  10. Kitap Hırsızı - Markus Zusak 
  11. Aşk Yolunda Adım Adım - Ceyda-Emrah Altuntecim 
  12. Ölülerle Konuşmak - Harry Bingham 
  13. Yaban Avı - C. E. Murphy 
  14. Küller - Ilsa J. Bick 
  15. Gölgeler - Ilsa J. Bick 
  16. 2050 - David Passig
  17. Jane Eyre - Charlotte Bronte 
  18. İkna - Jane Austen
  19. Aşk Adında Hayat - Michael Lee West
  20. Gölgelerin Ressamı - Esteban Martin
  21. Perakende İnovasyon - Salih Keskin 
  22. İnovasyon Nasıl Yapılır? - Salih Keskin 
Sanırım şimdilik hepsi bu kadar.
Şu an Sevimli Küçük Sırlar - Sara Shepard okuyorum ardından bu listeyle devam edeceğim.

6 Şubat 2014 Perşembe

Kara Bulutlar


Merhaba, 
Bugünlerde ben ve ailem üzerinde kara bulutlar dolanıyor.
Ben Adana'ya geldim geleli hep hastanelerde koşturuyordum kendim için.
Bunun yanında babam ve annem de rahatsızdı.

Sonunda babamı acile götürdük ve ameliyat oldu.
Bir anda çıkan bir durum ve doktorun duyarlı olması sayesinde hayatta babam.
Eğer bir şey bulamıyoruz eve gidin deseler, evlerden ırak çok kötü sonuçlar ortaya çıkabilirdi.

Bu aralar her gün hastanede babamın yanında olduğum için yazılarda aksamalar olacak.
O yüzden kusura bakmayın.

Sağlığınıza dikkat edin ve ihmal etmeyin.
Sevgiler...

4 Şubat 2014 Salı

Emily 106 Numaralı Göz Kalemi

Merhabalar :)
Size bugün Emily'nin 106 numaralı göz kalemini anlatacağım.
Bir gün girdiğim Gratis'te kalemleri karıştırırken gözüme çarpan ve benim olmalı dediğim bir kalem kendisi.


 Waterproof grubunda olan bu göz kalemi ile ilk andan itibaren çok iyi anlaştık.

 Ben böyle kalem dışı siyah olan kalemleri ayrı bir seviyorum nedense.
Gözüme daha bir hoş görünüyorlar.

 Göz kaleminin rengi bronz ve ışıltılı bir tonda.
Ama bu ışıltılar simden kaynaklanmadığı için göze batmıyor, aksine daha etkileyici duruyor.
Ben genellikle kahverengi kalemle birlikte kullanıyorum.
İki ayrı kat gibi göründüklerinde hoşuma gidiyor.

Rengi tam da yukarıdaki gibi görünüyor.
Üste ya da alta sürebilirsiniz, herhangi bir akma yapmıyor.
Sabitlenip dağılmıyor diyemem ki elinizi sürerseniz dağılıyor ama akıp da tuhaf durmuyor.
Sürülüşü yumuşacık, çok bastırmanıza gerek yok.
Ayrıca çok yumuşak da olmadığı için açarken ya da sürerken ucu kütleşip bozulmuyor.

Eğer bulursanız ve böyle bir renk istiyorsanız mutlaka şans verin derim.
3-4 tl lik fiyatı ile de memnun kalacaksınız bence.

2 Şubat 2014 Pazar

Essence Stays No Matter What 08 Numaralı Kalem Far

Merhabalar
Yeni bir kalem far yazısı ile karşınızdayım.
Bu kez konuğumuz Essence markasından Stays No Matter What serisinin bir ürünü.
Hem göz kalemi hem far olarak geçiyor.

Bu kalem farı bir ara tutan kahverengi kalem ve far sevdam sonucu almıştım.
İyi ki de almışım.

Ürün 08 numaralı Chocolate Brownie isimli kalem far.

Adından anlaşılacağı gibi çikolata kahvesi bir ürün.
Rengin içinde ışıltılı bronz yansımalar var.
Göze sürdüğünüzde o kadar şahane görünüyor ki.

Kullanırken özellikle far bazı ile kullanmanızı tavsiye ediyorum.
Rengin güzelliği daha kalıcı ve çarpıcı oluyor.
Bazsız kullandığınızda ise bir süre sonra ışıltılar sanki kayboluyor, orasını çözemedim tam.
Kalıcılığı bana göre iyi, akma, toparlanma yapmıyor.
Sürünce çabucak sabitleniyor.
Kalem olarak kullanmak istediğinizde de güzel bir görüntü oluşuyor.

Başka renkleri de mevcut ve fiyat olarak Flormar ile kıyaslanınca daha uygun.
Yalnız bu kalem far serisini her Essence satan mağazada bulamayabilirsiniz onu da söyleyeyim.
Biraz araştırmak gerek.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...