4 Şubat 2014 Salı

Emily 106 Numaralı Göz Kalemi

Merhabalar :)
Size bugün Emily'nin 106 numaralı göz kalemini anlatacağım.
Bir gün girdiğim Gratis'te kalemleri karıştırırken gözüme çarpan ve benim olmalı dediğim bir kalem kendisi.


 Waterproof grubunda olan bu göz kalemi ile ilk andan itibaren çok iyi anlaştık.

 Ben böyle kalem dışı siyah olan kalemleri ayrı bir seviyorum nedense.
Gözüme daha bir hoş görünüyorlar.

 Göz kaleminin rengi bronz ve ışıltılı bir tonda.
Ama bu ışıltılar simden kaynaklanmadığı için göze batmıyor, aksine daha etkileyici duruyor.
Ben genellikle kahverengi kalemle birlikte kullanıyorum.
İki ayrı kat gibi göründüklerinde hoşuma gidiyor.

Rengi tam da yukarıdaki gibi görünüyor.
Üste ya da alta sürebilirsiniz, herhangi bir akma yapmıyor.
Sabitlenip dağılmıyor diyemem ki elinizi sürerseniz dağılıyor ama akıp da tuhaf durmuyor.
Sürülüşü yumuşacık, çok bastırmanıza gerek yok.
Ayrıca çok yumuşak da olmadığı için açarken ya da sürerken ucu kütleşip bozulmuyor.

Eğer bulursanız ve böyle bir renk istiyorsanız mutlaka şans verin derim.
3-4 tl lik fiyatı ile de memnun kalacaksınız bence.

5 yorum:

  1. Emily kalemlerine bayılıyorum, dudak ve göz kalemleri hem çeşit olarak hem fiyat olarak çok iyi. Bu fiyata bu kalite dedirtecek cinsten :)
    güle güle kullan! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ilk defa bu markadan kullandım ama çok sevdim. Hele bu renk, bayıldım :)

      Sil
    2. evet sürekli kullanılabilecek bir ton seçmişsin, dudak kalemlerini de öneririm ;)

      Sil
  2. Dudak kalemlerini de beğenen çok var, ben henüz kullanmadım ama göz kalemleri fiyatına göre gayet güzel, iyi günlerde kullan ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) dudak kalemlerini de deneyeceğim merak ettim iyice

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...