23 Şubat 2014 Pazar

Emily Long Lasting Dudak Kalemi 201

Merhabalar,
Emily'nin göz kalemi hakkındaki yazımda dudak kalemini de denemem önerilmişti.
Bir gün 1,25 tl gibi bir fiyatta bulunca hemen kaptım bir kaç renk.
Aslında dudak kalemi kullanan bir insan değildim.
Ama Emily fikrimi değiştirdi valla.
Bugün 201 numarasını anlatacağım size.


Kalemin görüntüsü görüdüğü gibi.

Üzerinde içindeki maddeler de yazıyor.
İçeriğine ne var ne yok bu kez pek dikkat etmedim ama.

Bileğimdeki duruşu yukarıdaki gibi.
Gül kurusu tonu oluyor sanırım bu renk.
Gerçekten çok hoş duruyor dudağımda da.

Gelelim yapısına ve etkilerine.
Sürüşü kolay, hemen renk veriyor ve rengi uzun saatler boyunca dudağımda kalıyor.
Bunun yanında bir çok dudak kalemi gibi ne yazık ki kurutuyor.
Altına nemlendirici kullanınca kurutma etkisi azalıyor.

Ben Emily dudak kalemi tutkunu haline geldim zaten.
Size de şiddetle tavsiye ederim.
Dudak kalemi kullanıyorsanız Emily markasına mutlaka şans verin.

2 yorum:

  1. son iki yıldır kullandığım tek dudak kalemi bu ve çok memnun kaldım ben de. 201 benim de favori rengim;))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ruj yerine direkt bu kalemi sürüp çıkıyorum harika bir şey :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...